Toon posts:

[WC]Radiator plaatsen OP de PC

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zoek een manier om mijn radiator vast te maken op de pc (aan de buitenkant). Want aan de voorkant in de kast is te weinig ruimte en aan de achterkant zuigt de fan weer warme lucht aan wat de voeding genereerd, op dit moment (radiator aan de achterkant) zit mijn pc in een viceuze cirkel B) en wordt dus steeds warmer.
Nu zoek ik dus een manier om met wat dan ook de radiator op de kast te plaatsen, iemand ideen?

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:27

rimpeldinky

nani?

lijm 4 bouten bovenop je kast, 2 planken met gaten voor bouten en fan(s) en schuif m er bovenop, moertjes erover en klaar is bospiraat :D

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
Snap er weinig van :D
Ik bedoel ook dat de radiator recht op komt te staan en niet plat ligt

Verwijderd

Heb mijn radiator met dubbelzijdig tape in de kast op de voeding geplakt (wle eerst goed ontvetten) omdat ik geen zin had om gaten in de kast te boren (chieftec big-tower).
Ik moet echt veel moeite doen om hem er weer af te halen.
Bouten op de kast lijmen is ook een nette oplossing met 2 componenten lijm of iets van epoxie.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat verhaal snap ik dus niet (ben idd dom). Hoe wou je die bouten vast maken aan de radiator???

Verwijderd

je schuift hem eroverheen, als ik het zo wel goed begrijp :?

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:06
Ik heb mijn radiator ook op mijn kast liggen Chieftec midi tower hij paste er namelijk net niet in scheelde echt maar 2 cm.
Ik heb m er gewoon plat op liggen met dubbelzijdig plakband vastgezet zodat hij niet verschuift.
en d'r zit een fanduct op ziet er wel cool uit beetje als zo'n koolance ding.
maar je kan je rad toch gewoon plat leggen lijkt mij wel dat het lucht erdoorheen komt toch?
waarom zou je hem rechtop willen plaatsen dat zie ik niet :?

May Lyssa aid you

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Je kan het op verschillende manieren doen.. De manieren verschillen weer een beetje per rad die je hebt...

Wat rimpeldinky bedoeld volgensmij is dat je de radiator klemt tussen een plankje en je kast..

Wat ik zelf gedaan heb is een paar hoekprofieltje's nemen en deze vastgeschroefd op de ondergrond en de radiator via de gaten waar je ook je fan op vast kan schroeven vast geschroefd...

Krijg je dus zoiets als:

Radiator zit aan Fan zit aan hoekprofieltje's (aan de onderkant) hoekprofieltje zit aan kast.. Uiteraard kan de Fan ertussenuit...

[ Voor 24% gewijzigd door Apen-nootjes op 07-08-2003 18:09 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Bospiraat, even het volgende:
  • Gebruik de search. Je bent zeker weten niet de eerste die z'n rad buiten z'n case wil hangen ;)
  • Wees creatief! Als je ff de tijd neemt om zelf een bevestigingsmethode te verzinnen, lukt dat wel.
  • Zelfs ook al snap je er weinig van zoals je zelf zegt, er is niks mis met wat zelfwerkzaamheid/proberen, er kan met zoiets weinig fout gaan als je goed oplet ;)
Deze gaat dicht wegens basic/zoek/zelfwerkzaamheid.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.