Nvidia 44.XX drivers en TV OUT Zwarte balken

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb dus met alle nieuwere NVIDIA drivers een TV out probleem. Ik krijg zwarte balken, die ik niet meer wegkrijg. Als ik TVtool gebruik en ik zet hem op full screen dan is het weer te groot en ik krijg ik het niet goed afgesteld. Ik zoek dus een programma dat op mijn TV hetzelfde kan doen als mijn monitor; naar boven, naar beneden;Links naar rechts, maar ook platdrukken en uittrekken zowel horizontaal als verticaal. Nu kan ik met TV tool en de eigenschappen van NVIDIA drivers nog steed sniet alles. Overigens werken de 21.83 drivers van nvidia PERFECT. Hier bij hoef ik niets bij te stellen. Iemand een tip voor mij? Ik heb echt al heel beel geprobeerd. (Nvidia Geforce 3 TI 200)

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 14:05
Kweenie of je hier veel aan kan doen. Die tvtool is het grootste wat je kan krijgen (hiermee bedoel ik, het dichtst bij perfecte randen). Het vreemde is, ik had dit probleem ook. Maar nu heb ik een nieuwe videokaart (GeforceFX5600 :P ) en bij de nieuwste drivers krijg ik de mogelijkheid om de scherm groote van de tv aan te passen. Deze optie zit in Nview, kies voor schermaanpassing van het secundaire beeldscherm en dan krijg je een aantal schuif balkjes, rechts heb ik een flikkerfilter met daarboven een schuif om het scherm aan te passen. :)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
hmmz, wat ik nu gedaan heb is OVER 21.83 heen 44.03 geinstalleerd. Nu doet hij het wel! in DXdiag staat gewoon 44.03

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM