Toon posts:

dvd brander loopt steeds vast

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen ik zit met het probleem telkens waneer ik een dvd wil branden loopt mijn dvd brander vast.
of het programma ik dacht eerst dat het aan de windows lag ik gebruik windows xp professional.
dus heb ik windows xp voledig geformateerd en windows xp der helemaal opnieuw op gezet.
maar nu heb ik nog steets het probleem kan de dvd brander ( NEC ND1300 DVD +/- writer IDE/bulk )

http://gistron.com/scripts/info.php?artnr=23306

mischien stuk zijn of waar lig het aan wie kan me helpen zou t aan de nieuwe nero liggen.
(oude nero doet net zo gek) of aan mijn geheugen hoewel ik wel 384 mb geheugen gebruik.
en aan de gigabytes van de harde schijf zou het ook niet liggen denk ik.
omdat ik 210 gigabyte harde schijf in totaal heb.
heb ik in gedeeld in partities van 40 gigabyte en 1 van 10 gigabyte en de c: is 20 gigabyte de rest is ongeveer rond de 40 gigabyte zou het daar aan kunnen liggen dat ik t brand programma(nero) op de c: heb staan en de dvd film heb ik op de f: staan wie kan mij helpen
ps: ik gebruik nu nero 6.0 die nieuwe ik heb ook al nero 5.5.9.9 gebruikt maar ook niet met veel geluk ik heb daarna nog coppy2dvd gebruikt en daar liep die ook op vast ik weet niet hoe t kan windows is nog kaal staat niks op op t brand programma na dan.

ik gebruik fireware 5.1.2535.0
nero geefd geen errors aan hij loopt aleen vast al voor dat hij begind te branden
gewoon bij t lezen van de files zit die al muur vast.

ik hoop dat jullie nu niet kinderachtig gaan doen met dingen die niet goed zijn dit namelijk mijn 2e forum waar ik iets in schrijf

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Heb je wel de drivers voor je moederbord geinstalleerd?

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:41
Wat zijn verder je sys specs? misschien zijn er bekende kwaaltjes van combinaties van hardware bekend? Denk o.a. aan het moederbord, type geheugen, processor.

Op welke manier zie ie muurvast? gewoon alles, dus muis en keyboard ook? of is er gewoon geen reactie. Ik kan me namelijk voorstellen dat ie een file wil inlezen op het moment dat je wilt gaan branden. Als hij dan 700 MB in z'n geheugen moet zetten kan ie daar wel even druk mee zijn. Wat zijn de symptomen?

Verwijderd

Op http://www.necd.de/softwareoverview2.php?id=557 staat een firmwareupdate voor de NEC ND 1300
Misschien heb je daar iets aan.

Verwijderd

Hoe en waar heb je hem aangesloten ? Hiermee bedoel ik op welk ide kanaal en wat hangt er nog meer bij ?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je het de volgende keer in het Nederlands proberen MET interpunctie?

Zie ook: BalusC in "dvd brander loopt steets vast wie helpt"

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.