[Outlook 2000/XP] Hoe met meerdere accounts werken?

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Je kan in Outlook expres met meerdere mail accounts tegelijk werken, als je dan een nieuw bericht maakt kan je zo aanklikken met welk e-mail adres je dat wilt sturen. Weet iemand of je dat ook kunt in Outlook en hoe je dat ongeveer doet?

Ik heb al geprobeert met "zakelijke" mail in te stellen en dan werkt ie met services. Dan moest ik eerst al m'n e-mail adressen in m'n adresboek zette alvorens ik ermee kon sturen en als ik dan een adres aanklikte dan kregen de mensen te zien dat die mail "in behalf of" is gestuurd en zien ze 2 adressen.

Bedoeling is gewoon dat je zoals in outlook express kunt aanduiden met welk adres je stuurt.

Kan iemand me raad geven?
Alvast bedankt

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
dat kan hetzelfde als met express meen ik hoor. je moet alleen het veld 'from' aanzetten, dat staat standaard wellicht uit. Als je meerdere accounts hebt ingesteld dan krijg je daar gewoon een dropdown menuutje

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BuG2FiX schreef op 07 augustus 2003 @ 16:15:
dat kan hetzelfde als met express meen ik hoor. je moet alleen het veld 'from' aanzetten, dat staat standaard wellicht uit. Als je meerdere accounts hebt ingesteld dan krijg je daar gewoon een dropdown menuutje
klopt helemaal, zelf werk ik ruime tijd (op mn werk, waar we voor 3 bedrijven werken) met outlook 2k, waar ik ook steeds de "from" moet selecteren

thuis heb ik outlookxp, bij outlook xp gaat het via het pulldown "account" in de menubalk (naast verzenden), daarmee selecteer je je account.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
oh? hmm dat wist ik echt niet. Waarschijnlijk omdat het iets meer verstopt zit :(
'k Ga het zeker ns proberen! Bedankt!