Toon posts:

[win2003] Utility manager verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Winkey geinstalleerd, een erg handig tooltje vind ik zelf. Nu wil ik echter mbv [Winkey]+U Ultraedit kunnen opstarten, maar wanneer ik deze toetsencombinatie indruk komt Utility Manager om de hoek kijken. Ik heb bij windows setup alle Accessibility-tools proberen te verwijderen, maar toch staan ze nog in mijn startmenu en kan ik ze opstarten. Ik ga deze programma's niet zonder meer verwijderen; het programma wordt dan waarschijnlijk bij het indrukken van [Winkey]+U niet opgestart, maar toch gaat hij zoeken naar het programma. Ik vind dat dit gewoon helemaal clean moet zijn :)

Waar kan ik ergens op een goede manier die zooi verwijderen of de door windows ingestelde shortcuts verwijderen?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Als ik jou was zou ik eens naar TweakUI kijken. De versie voor XP is opgenomen in de PowerToys voor Windows XP.

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
OZ-Gump schreef op 07 augustus 2003 @ 15:53:
Als ik jou was zou ik eens naar TweakUI kijken. De versie voor XP is opgenomen in de PowerToys voor Windows XP.
Ja, TweakUI heb ik al, maar daar staat verder niets over dergelijke shortcuts.

• OZ-Gump

OZ-Gump

terug van weggeweest

Heb eens even gezocht op google groups en daar wat verder mee gespeeld. Uiteindelijk kwam ik uit bij WinKey.

Beschrijving op download.com:
Open your favorite applications, folders, and Web pages instantly with Windows key shortcuts that you create. This shell extension allows you to create keyboard shortcuts using the Windows key. You can use up to 200 different key combinations in addition to the ten built-in links. This update includes new shortcut commands to manage the state of an active window, a new "Browse for Folder" button in the shortcut properties, and more.

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Errr, anders lees je m'n startpost ff. Ik _heb_ dat prog nu, maar kan [Winkey]+U niet gebruiken omdat die al in gebruik is door 'Utility manager'. Daar wil ik nu vanaf, zodat die shortcut weer vrijgegeven wordt :)

• OZ-Gump

OZ-Gump

terug van weggeweest

Damn.... Heat......blurring.......vision.......mind....

Sorry, dacht dat je een app aan de u wilde hangen, maar je hebt er eentje aanhangen die je kwijt wil. My bad.
Zal eens ff kijken of ik er iets anders op kan vinden.

Edit: Hier kun je in ieder geval alle bestaande shortcuts vinden voor je keyboard in Windows XP. En ik vermoed dat ze de standaard snelkoppelingen niet (zomaar) vrij zullen geven. Weet dus niet zeker of die wel aan te passen is...

[ Voor 42% gewijzigd door OZ-Gump op 07-08-2003 16:27 ]

My personal website

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

ondersteund winkey uberhaupt Windows Server MMIII wel? en wat wil je met een programmeer tool op een server doen? lees ook policy aangaande windows MMIII server even door zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo programmeer tool? 't is gewoon een handig programmatje om programma's op te starten, scripts uit te voeren of andere dingen met 1 druk op de knop te kunnen regelen. Lijkt me af en toe best handig op een server.

OZ-Gump: nee, ik denk ook dat het niet gaat lukken, naja, dan de boel maar een beetje forceren :)
Pagina: 1