Toon posts:

Online Word Viewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk hebben ik geen MS Office tot mijn beschikking, en ik kan/mag ook geen programma's installeren. Nu zoek ik een online Word viewer, waarmee ik Word documenten vanuit mijn webmail kan lezen, het is geen probleem om de documenten eerst ergens op te slaan.
Een Excel viewer zou ook nog wel handig zijn :)

edit excel viewer toegevoegd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 15:20 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wordpad zit standaard in windows en kan word documenten openen. Niet alle layout zit er dan nog in, maar het is wel te lezen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

2 minuten google en ik had een word-viewer.

http://www.samurajdata.se/~cj/ps.html

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

Ik ken wel proggies die Word documenten kunnne viewen. MS levert er een bij exchange 5.5. Een online ActiveX component ofzo ken ik helaas niet.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Topicstarter
Wordpad is ook niet beschikbaar, notepad wel, maar die leest geen word documenten. Er zijn totaal geen programma's de pc is compleet afgeschermd. Draait op NT

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik ookal gevonden maar voldoet niet helemaal aan mijn eisen, eigenlijk wil ik het script zelf hebben om op mijn server te zetten, php of perl oid

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Oeeppsss de source staat eronder! Sorry ik heb niet goed gekeken! Bedankt!

Verwijderd

Het word gedeelte is opgelost. Maar voor .xls files heb ik geen oplossing.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

http://office.microsoft.com/downloads/2000/xlviewer.aspx
http://office.microsoft.com/downloads/2000/wd97vwr32.aspx

Installeren is (bij mij) niet nodig: pak de executable uit, pak vervolgens de .cab uit en je kan de viewer zo opstarten. Bij mij tenminste

offtopic:
Al zou ik trouwens met je baas gaan praten als je wel .doc en .xls moet kunnen lezen maar het niet mag.

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 07-08-2003 18:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

F_J_K schreef op 07 August 2003 @ 18:01:
knip
offtopic:
Al zou ik trouwens met je baas gaan praten als je wel .doc en .xls moet kunnen lezen maar het niet mag.
jah vaak staat er ook nog wel eens (bij mij) bedrijfsgeheimen in die je dan zo naar iemand upload :? geen fijne gedachten ..... ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Fish op 07-08-2003 22:22 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Het is een callcenter waar ik werk en daar is het niet nodig dat je deze bestanden opent, dus vandaar, maar ik zou ze wel graag willen lezen als ik ze gemaild krijg.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 14:48:
Het is een callcenter waar ik werk en daar is het niet nodig dat je deze bestanden opent, dus vandaar, maar ik zou ze wel graag willen lezen als ik ze gemaild krijg.
Er is vast een reden waarom de spullenboel niet is geinstalleerd. ;)

Is het niet werk-gerelateerd, dan kan je het toch ook rustig thuis bekijken ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd niet werk-gerelateerd, maar tussen de belletjes door moet je weleens wachten en dan kan ik mooi even wat notulen oid bekijken. Dus vandaar

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 15:03:
Het is idd niet werk-gerelateerd, maar tussen de belletjes door moet je weleens wachten en dan kan ik mooi even wat notulen oid bekijken. Dus vandaar
Dien een verzoek in om word en excel te installeren (desnoods alleen de viewers).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Achja dat kan ook maar gaat ws toch niet gebeuren, we moeten met het werk bezig en niet met andere dingen.
Pagina: 1