Toon posts:

[Office] Company info veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft bij company info zijn oude werkgevers naam staan. Deze wil hij nu veranderen.
Ik ben het register ingedoken en heb gezocht op oude naam en vervangen door nieuwe naam.

Overal staat het nu goed:
In windows xp bij system>general options
Bij help>about in alle office
MAAR niet tijdens het opstarten van office. Bij mij zie je dat scherm niet eens maar bij hem zie je kort een scherm van bv Word aan het opstarten en daar staat bij company info nog de oude naam.

Waar o waar moet ik dit veranderen?

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

Extra --> Opties --> Gebruikersinformatie soms???

Anders een reinstall van office (ik neem aan dat de office cd's van jou waren).

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

hmm ik ben toe aan een bril

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 21:25 ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Als het zijn eigen licentie was, waarom staat daar dan de naam van zijn werkgever? Als het zijn werkgevers licentie was, dan zou hij het er af moeten halen. Is het zijn eigen licentie, dan heeft hij de CD's om het opnieuw te installeren. Problem solved...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zei ik ook tegen hem. Maar hij vind het handig omdat hij wel eens zakelijke brieven schrijft vanaf thuis. Wanneer je hem dan verstuurt (digitaal) blijft bij properties dus de bedrijfsnaam staan. MAAR daar gaat het niet om.

Hij heeft de cd's ook wel maar het moet toch makkelijker kunnen dan opnieuw installeren of niet?

Verwijderd

Topicstarter
echt niet?

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Deïnstalleren is echt niet nodig; simpele search in Google levert op:

http://support.microsoft....3/4/99.asp&NoWebContent=1

Succes!

Zal er evenzo voor Office XP zijn indien nodig

[ Voor 13% gewijzigd door Preatorium op 11-08-2003 22:02 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Pagina: 1