[GBA]Pokemon Ruby&Sapphire

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34
[GBA]Pokemon Ruby&Sapphire

:? Wat is Pokemon.
Na de Red, Blue en Yellow versies op de Gameboy en de Gold, Silver en Crystal versie op de Gameboy Color is er nu eindelijk een op de Gameboy Advance (: SP)
Pokemon Ruby/Sapphire is een RPG die bestaat uit het verzamelen van beestjes (de Pokemon dus :+ ;)) die je tegen elkaar kan laten vechten.
Doordat ze vechten groeien ze in experience. Als ze genoeg experience hebben kunnen ze groeien in levels, sommige kunnen dan zelfs evolueren.
Dit houdt dat ze van een vorm veranderen en andere aanvallen kunnen leren.

Laat je niet weerhouden door het 'cuteheid' gehalte van de game; het is een volwaardige RPG die zich kan meten met de beste (IMHO).

:? Verhaal.
Je speelt een jongen/meisje die verhuist en aan komt in een dorpje waar een echte Pokemon professor woont.
Deze geeft je een keuze uit 3 begin Pokemons.
En je adventure begint... :)

:? 2 Versies.
Het is in principe dezelfde game alleen er zijn een paar verschillen:
-In de Ruby versie wil team Magma de wereld bedekken met lava om de vuur Pokemons een beter leven te geven.
-In de Sapphire versie wil team Aqua de wereld over laten lopen met water om de water Pokemons meer vrijheid te geven.
-Er zijn Pokemons die je alleen kan vangen in de Ruby versie en er zijn Pokemon die je alleen kan vangen in de Sapphire versie.

Wie speelt er hier Pokemon Ruby of Sapphire?

Gameinfo
Developer: Creatures Inc.
Publisher: Nintendo
Genre: Role Playing Game
Multiplay: 4 personen: 2 vs 2 dmv Link kabel met meerdere cartridges

Waarschuwingen:
-Geen warez-requests;
-Geen afzeik-modus;
-Geen andere games;

Have fun and happy posting

This is the Way.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
taalfout bovenin post.

verder nette opening. ik ga hem wel spelen denk ik... ooit :)

* Fubaruba slaapt regelmatig onder zijn pokemon dekbed :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Met de rode versie ben ik vele uurtjes zoet geweest, kinderachtig vind ik het niet want het is idd een echte RPG. :)

Hier is een review. :)
http://www.begn.be/content/viewItem.php?i=1138

Afbeeldingslocatie: http://www.begn.be/screenshots/1YBge0Ipo9RA-0_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://www.begn.be/screenshots/1YBge0Ipo9RA-3_thumb.png

Ik zal dan ook zeker één van deze nieuwe gaan kopen. :)

[ Voor 37% gewijzigd door bazs2000 op 07-08-2003 15:30 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• NoTimeRemains
offtopic:
Fixed thnx daFubar ... :)

ik heb de yelllow versie ook volledig uitgespeeld :) super spel :)
de andere (gold/silver/crystal) versie heb ik niet gespeeld ...

Maar Ruby pakt mijn aandacht er volledig bij ... :)

PS de oude Pokemons zitten er wel in geprogrammeerd maar zitten niet in het spel ... :S :? raar

This is the Way.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Speel op dit moment Ruby, maar ik moet zeggen dat ik er wel helemaal in moet komen. Heb hiervoor nooit Pokémon games gespeeld. Mijn zoontje van vier is echter helemaal gek van alles wat ermee te maken heeft, dus ik ben het nu verplicht ;)

Ik moet wel zeggen dat het me bevalt. Voor een GBA RPG zeker niet slecht, maar als je niets van Pokémon weet lijkt het me nogal moeilijk om erin te komen.

• NoTimeRemains
neej ik denk dat die opstap drempel niet erg hoog is ...
als er zitten vrij diepe elementen in de diverse games (breeden, pokeblock, stemmigen enz) maar die hoef je neit te gebruiken ...

This is the Way.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 10:36
Ik heb sapphire maar niet echt veel gespeeld.
te warm. :P

Verwijderd

Leuk, weer eens een Pokemon game en nu op de GBA. ik ben wel positief :)

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb Ruby op m'n emu, leuk. Alleen wordt het zo ontzettend saai op een gegeven moment, ik ben ook helemaal niet ver. Het is een soort flashback naar Red, maar die heb ik al (kapot-)gespeeld, dus eigk ken ik het nu wel.

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb hem net gekocht, dus het duurt nog wel ff voordat ik een beetje in de game zit. Voorheen nooit een pokemon game gespeeld, dus ik hoop dat ik het een beetje een leuk spel vind.

Maar ip lijkt het me wel een leuk spel, ik heb altijd al een beetje een verzamel drang. :+

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• NoTimeRemains
Hidde schreef op 07 augustus 2003 @ 16:03:
Ik heb sapphire maar niet echt veel gespeeld.
te warm. :P
ik vind het juist heerlijk achter bij ons op het terras zitten met een pilsje ofzow en dan wat lekkers erbij en dan maar lekker GBA gamen...

This is the Way.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 10:36
Ik heb andere dingen te doen dan de gamen...

Verwijderd

Ik heb vandaag de Ruby versie compleet uitgespeeld.
Een zeer vermakelijk spel.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 09:02

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik heb "vroeger" red gespeeld op een emu (had geen gb) ik zit er zeer over te denken om sapphire te kopen.
Grappige is dat pokemon origineel bedoeld is voor kiddo's vanaf 6 jaar. Maar als je ziet hoeveel volwassenen het spelen.
Toen ik in de eerste van het hbo zat (hio @ hva) was er een gast van 26 die een gameboy pokemon editie kocht. En het spel werd best vak gespeeld op school.

Leuk spel, maar over de nieuwste versies kan ik niet zoveel zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door nhimf op 08-08-2003 09:10 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-11 19:05
Hidde schreef op 07 August 2003 @ 20:44:
Ik heb andere dingen te doen dan de gamen...
offtopic:
ga maar tegen iemand zeiken die er iets om geeft

Wat ik niet helemaal begrijp is dat er zoveel spellen van zijn. Het aantal pokémon is toch al vastgesteld? of komen er bij elk spel weer pokémon bij?

Verwijderd

Damn, beetje laat, ik heb het al uitgespeeld :P

• NoTimeRemains
Hennie-M schreef op 08 August 2003 @ 17:38:
[...]

offtopic:

Wat ik niet helemaal begrijp is dat er zoveel spellen van zijn. Het aantal pokémon is toch al vastgesteld? of komen er bij elk spel weer pokémon bij?
ja zoiets en elk verhaal verloopt atuurlijk anders
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 18:01:
Damn, beetje laat, ik heb het al uitgespeeld :P
wat was je team?
favo Pokemon?

This is the Way.

Verwijderd

HIValicious schreef op 09 augustus 2003 @ 11:41:
[...]

ja zoiets en elk verhaal verloopt atuurlijk anders

[...]

wat was je team?
favo Pokemon?
FF opzoeken hoor... Het is trouwens niet geheel mijn team, mij save was gewist en toen heb ik die van een vriend gekregen, dus het is nog voor 50% zijn team :X

edit:
Dit is nu mijn team, ff snel gecheckt welke ik mee had, maar dit zijn niet de 6 waarmee ik de Elite 4 heb gebeat:
Kyogre lvl 51
Banette lvl 48
Swampert lvl 50
Gardevoir lvl 47
Milotic lvl 25 --- die heb ik dus daarna nog getrained
Medicham lvl 46

Volgens mij had ik de banette ook niet mee bij de Elite 4, de rest wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 11:45 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Hennie-M schreef op 08 August 2003 @ 17:38:
[...]

offtopic:

Nee, in Pokemon Red/Blue/Yellow zaten 151 pokemon,
in Silver Gold en Crystal zaten er 251
en in Ruby en Sappyre zitten er 351 (:?)

This space is occupied

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
Ik heb Sapphire al een tijdje en ik vind het echt super goed, ik heb eerder, Red, yellow, en crystal al uitgespeeld (ROM) maar nu heb ik dus sapphire gekocht voor de GBA. Ik kan me niet voorstellen dat je het spel HELEMAAL uitspeelt in een dag, want het is behoorlijk groot en ook na de elite four kun je nog genoeg doen zoals bijvoorbeel de battle tower die wel errug pittig is. Ik heb nu een lvl 65 Kyogre en ben een lvl 45 Skarmory met DrillPeck aan het trainen die ik gebreed hebt met een dodrio. Als je met dat breeden begint kom je er echt achter dat dit een van de beste/zoniet de beste RPG voor de Gameboy is. Het gaat niet zozeer om het verhaal maar het vechten met die beestjes met je vrienden en de varieteit erin is erg groot. Ik spel op zich is niet echt kinderachtig, maar de "verpakking" is een beetje kinderachtig.....

er zitten trouwens 384 pokemon in ruby//sapphire

[ Voor 4% gewijzigd door EmielC op 09-08-2003 12:46 ]

• NoTimeRemains
code:
1
2
3
4
5
6
7
mijn huidige team:
-Spoink
-Swablu
-Zangoose
-Hariyama
-Kadabra
-Marshtomp

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-08-2003 13:41 ]

This is the Way.

Verwijderd

Heb een paar jaar terug Red gespeeld...

best wel vermakend en goede gameplay

lijkt me opzich wel interessant om weer eens te spelen

ik vind het alleen erg jammer dat er 2 verschillende versies zijn, en dus moet ruilen, en dus ook niet zelf uitspelen... :/

verder houd ik eigenlijk helemaal (niet meer) van al die pokemonsh*t... :r

maar als spel lijkt het me wel leuk

Verwijderd

K heb em vandaag gekocht en moet zeggen dat het erg leuk is ;) :D
Heb net met 1è badge binnen dus gaat goed ;) :D

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het een heel leuk spel is alleen het is vet verslavend

Verwijderd

Ik heb twee dagen geleden ook pokemon ruby gekregen, en dit is mijn eerste pokemon game.

Ik ben al aardig ver, maar ik zit nu vast in de seafloor cavern.
Nadat team Manga de submarine gejat had, zijn ze ergens naar toe gevlucht. Ik ben er dus achter gekomen dat ze in de seafloor cavern zitten, en nu zit dus ergens vast in de seafloor cavern. Ik heb alle mogelijke wegen belopen, en ben er achter gekomen dat alles omlaag naar de uit/ingang gaat, en alles omhoog samenkomt bij een punt....waar ik dus nu vast zit:

Het level zier er zo uit: smal, met onderaan een ingang, en bovenaan een uitgang...daartussen een soort puzzel met grote rotsblokken, die ik met "strenght" kan verschuiven.
De puzzel is zo, maar ik kan er echt niet door:
code:
1
2
3
4
5
6
7
O=rots, X=leeg, |&-=wand, ^=uitgang
_ X^X_
|OOXOO|
|XOOOX|
|OXXXO|
|XOOOX|
|X...X|

Ik zie al dat sommige het hele spel uitgespeeld hebben, misschien dat jullie mij (eventueel in een spoiler) de oplossing kunnen geven?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 21:06 ]

Verwijderd

hoe zit da? 351 pokemon na silver en gold? (ik heb gold) zitten dezelfde 351 ook in ruby ?
of is het opeens helemaal nieuw? dus geen pikachu meer?

Verwijderd

kweetniet ik ben nu (naar mijn gevoel) best ver, ik heb de 2e badge al, en ik vermaak me erg goed.
Nu heb ik 1 Beestje op lvl 26 ofzo en de rest op 12/13.
Ik probeer de rest te lvlen maar is zo moeilijk man :( steeds wisselen in een battle wordt je ook ziek van.
Maar het gaat voor de rest erg goed, en ik geniet echt hard van mijn pokemonnetjes :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 21:05:
Ik heb twee dagen geleden ook pokemon ruby gekregen, en dit is mijn eerste pokemon game.

Ik ben al aardig ver, maar ik zit nu vast in de seafloor cavern.
Nadat team Manga de submarine gejat had, zijn ze ergens naar toe gevlucht. Ik ben er dus achter gekomen dat ze in de seafloor cavern zitten, en nu zit dus ergens vast in de seafloor cavern. Ik heb alle mogelijke wegen belopen, en ben er achter gekomen dat alles omlaag naar de uit/ingang gaat, en alles omhoog samenkomt bij een punt....waar ik dus nu vast zit:

Het level zier er zo uit: smal, met onderaan een ingang, en bovenaan een uitgang...daartussen een soort puzzel met grote rotsblokken, die ik met "strenght" kan verschuiven.
De puzzel is zo, maar ik kan er echt niet door:
code:
1
2
3
4
5
6
7
_ X^X_
|OOXOO|
|XOOOX|
|OXXXO|
|XOOOX|
|X...X|

Ik zie al dat sommige het hele spel uitgespeeld hebben, misschien dat jullie mij (eventueel in een spoiler) de oplossing kunnen geven?
Ahhh, daar :) Wat zijn puzzels toch leuk O+
Nee, ik heb hier zelf ook een hele tijd vastgezeten.
Wat je moet doen is op de 4e rij van boven (OXXXO) de middelste ende rechter 1 naar boven duwen. Dan degene die nog over is gebleven op die rij naar de zijkant duwen. Het ziet er dan zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
 _X^X_
|OOXOO|
|XOXXX|
|XOOOO|
|XOOOX|
|X...X|

Dan kan je de steen die in de weg zit ook naar de zijkant duwen. Nu ik dit zo zie is het eigenlijk heel simpel, maar dit was niet de manier waarop ik het heb gedaan geloof ik :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 01:04:
hoe zit da? 351 pokemon na silver en gold? (ik heb gold) zitten dezelfde 351 ook in ruby ?
of is het opeens helemaal nieuw? dus geen pikachu meer?
Ze hebben niet alle pokemon in ruby & saphire gedaan, een hele boel oude hebben ze weg gelaten...maar gelukkig zit pikachu er wel in :)
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 01:13:
kweetniet ik ben nu (naar mijn gevoel) best ver, ik heb de 2e badge al, en ik vermaak me erg goed.
Nu heb ik 1 Beestje op lvl 26 ofzo en de rest op 12/13.
Ik probeer de rest te lvlen maar is zo moeilijk man :( steeds wisselen in een battle wordt je ook ziek van.
Maar het gaat voor de rest erg goed, en ik geniet echt hard van mijn pokemonnetjes :P
Ik vermaak me met ruby ook al 34 uur zeer goed ;)
Het levelen gaat misschien wat moeilijk, maar dat is ook echt wel nodig.
Ik heb nu 7 badges, en twee level 40 pokemon (met level 40 gevangen) en verder 6 (zelfgetrainde) level 30+ pokemon.
Het wisselen komt mij ook zowat de strot uit, maar gelukkig is een item die dat automatisch voor je doet (exp. share), maar die krijg je pas later in het spel (met dat item krijgt de drager ook exp, zonder te wisselen).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 13:23:
[...]

Ze hebben niet alle pokemon in ruby & saphire gedaan, een hele boel oude hebben ze weg gelaten...maar gelukkig zit pikachu er wel in :)

[...]

Ik vermaak me met ruby ook al 34 uur zeer goed ;)
Het levelen gaat misschien wat moeilijk, maar dat is ook echt wel nodig.
Ik heb nu 7 badges, en twee level 40 pokemon (met level 40 gevangen) en verder 6 (zelfgetrainde) level 30+ pokemon.
Het wisselen komt mij ook zowat de strot uit, maar gelukkig is een item die dat automatisch voor je doet (exp. share), maar die krijg je pas later in het spel (met dat item krijgt de drager ook exp, zonder te wisselen).
Die exp. share is de beste verbetering uit het hele spel :9~ oprotten met berries blenden, geef mij maar een exp. share :)
Heel handig item.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 11:25:
[...]
Ahhh, daar :) Wat zijn puzzels toch leuk O+
Nee, ik heb hier zelf ook een hele tijd vastgezeten.
Wat je moet doen is op de 4e rij van boven (OXXXO) de middelste ende rechter 1 naar boven duwen. Dan degene die nog over is gebleven op die rij naar de zijkant duwen. Het ziet er dan zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
 _X^X_
|OOXOO|
|XOXXX|
|XOOOO|
|XOOOX|
|X...X|

Dan kan je de steen die in de weg zit ook naar de zijkant duwen. Nu ik dit zo zie is het eigenlijk heel simpel, maar dit was niet de manier waarop ik het heb gedaan geloof ik :X
Hmm, volgens mij heb jij de X-jes als rotsblokken gezien...want het lukt zo niet :P
De O-tjes zijn rotsblokken...misschien dat het dan wel op de manier uitkomt zoals jij em had opgelost... :)

Edit: Dat verhaal van middelste en rechtse heb ik ff toegepast...en na wat denkwerk is het toch gelukt :)
Thxs _/-\o_

code:
1
2
3
4
5
6
7
_ X^X_
|O7X8O|
|X456X|
|OXXXO|
|X123X|
|X...X|

Ik heb de rotsblokken die je nodig hebt 1 t/m 8 genummerd, en dan is dit de oplossing:
Beweeg rots 1 en 3 naar boven, dan duw je rots 2 naar links (of rechts).
Daarna duw je rots 5 naar boven, en dan nummer 4 naar links en 6 naar rechts.
Vervolgens duw je nummer 7 en 8 naar boven, en kun je rots 5 naar links of rechts schuiven...en kun je er door!)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 13:39 ]

Verwijderd

Ik heb hem ook al uitgespeeld en heb nu een team dat bestaat uit:
- Rayquaza lvl 70 (net gevangen)
- Groudon lvl 78 (met masterball)
- Sceptile lvl 60 (mijn starter -> Treecko)
- Walrein lvl 57
- Torkoal lvl 50
- Shelgon lvl 40 (wordt op lvl 50 Salamence en is geruild dus groeit lekker snel)

Verder heb ik mn pokedex op 131 en de 3 regi's al gevangen en helaas nog geen shiny's :( gevangen.

EmielC?? hoezo zitten er 384 pokemon in Ruby/Sapphire je kan er maar 200 vangen en 2 krijgen door Nintendo officials ( #201 Jirachi en #202 Deoxys)

En Slindenau, het is moeilijk uit te leggen maar in de eerste rij moet je de 2 buitenste 1 plek naar voren duwen -> dan de middelste 1 naar links -> en dan waar er weer 3 op een rij liggen moet je de middelste 1 vooruit duwen en die 2 buitenste allebei naar de zijkanten -> dan krijg je zoiets:

_ X^^X_
|OOOOO|
|OXXXO|
|OOXOO|
|XOXXX|
|X . . . X|

En dan bij de bovenste rij waar er 5 op een rij liggen dus je de 2e en de 4e 1 plekje naar voren en de 3e daarna 1 plekje naar links -> en Voila je kunt erdoor. (ik hoop dat het duidelijk genoeg is)

• EmielC
in de code van het spel zitten 384 pokemon die ook allemaal een eigen ability zoals keen eye, of drizzle of zoiets hebben. Als je een ROM speelt kun je ze met een gameshark krijgen en waarschijnlijk kun je die oudere pokemon vangen met pokemon colloseum (gamecube) of e-reader, maar is nog niet uit.

ik heb nog lang niet alle pokemonnetjes gevangen, een stuk of 80 nu, en de regis moet ik ook nog en latias heb ik op 1 hp, maar ik moet hem nog vinden om te vangen, hij gaat iedere keer weg.... misschien eens met mean look of zo proberen (dan kan hij niet weg). Ik heb trouwens al mijn eerste lvl 100, met kyogre heb ik ongeveer 25 keer de elite four gedaan.
ik weet alleen nog niet welk beestje ik nu moet gaan trainen...

Verwijderd

Ik ben Latias nog steeds niet tegengekomen :(
Wie wel een goede is is Rayquaza, ik heb hem vrij makkelijk gevangen, namelijk met mijn lvl 57 Walrein 1 x Ice Beam gedaan en toen stond zijn HP in het rode gedeelte en hij was frozen solid ( 50% kans bij ice beam op frozen solid :D ) En na ongeveer 5 ultraballs had ik hem in mijn pocket :D

Dus als ik jou was zou ik hem proberen te vangen en trainen, hij is haast onverslaanbaar met de aanvallen Outrage, Blizzard, Hyper Beam en Rest.

Hoe zit dat btw met dat e-reader gedoe?? Ik weet niet was ik me daarbij voor moet stellen....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 19:32 ]

• NoTimeRemains
nou mijn team bestaat nu uit:
Grumpig
Kadabra
Swampert
Tentacruel
Tropius
Makit
allemaal tussen de 32 en 37 in ..

Ik wil mijn team zwaar uitbreiden met betere sterkere pokemon ... welke kan ik dan het beste gebruiken?
Ik heb nu 5 badges!

This is the Way.

• NoTimeRemains
Weet iemand of ik die legendary pokemon van ruby: groudon nog ergen kan vangen? ik heb namelijk gedestroyed :(

This is the Way.

Verwijderd

Das dom je had hem moeten saven voordat je met hem ging vechten nu kun je hem niet meer krijgen....

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:42
ik heb op tenerife een imitatie gekocht met ruby en saphire erin daarnaast ook mario kart en mario world 3 maar opzich boeit me die pokemon toch ( alhoewel ik hem daar niet voor gekocht heb ) wel ik vind het vecht(systeem) af en toe langdradig maar toch blijf je ermee bezig :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

hoe kom je die legendary pokemon dan tegen?
is het net zoals met die 3 pokemon in gsc?
Ik heb net me 4e bagde gehaalt :) ik ben nu op zoek naar de 5e gym :)

• NoTimeRemains
die kom je nog wel tegen

weet iemand waar ik Rayquaza kan vinden?

This is the Way.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

je kan hem vinden op www.gamefaqs.com ;)

This space is occupied

• harley
Weet iemand of de schouderknoppen ( L + R ) helemaal niet gebruikt worden in ruby en saphire ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

kijk in het boekje ;)

• harley
hebbik helaas nie meer ;)

is potverdorie van alle nintendozut die ik heb het enige imitatiespel. alle GB GBA NES SNES N64 en Gamecube spellen zijn verder origineel.

ok over mijn dreamcast praat ik niet maar ook daar heb ik meer als 20 originele :P

[ Voor 83% gewijzigd door harley op 26-08-2003 20:27 ]

• EmielC
( 50% kans bij ice beam op frozen solid )
das dus 10%

Dus als ik jou was zou ik hem proberen te vangen en trainen, hij is haast onverslaanbaar met de aanvallen Outrage, Blizzard, Hyper Beam en Rest.

hij is een beetje cheap; die rayquaza, ik heb hem wel hoor, met ice beam, earthquake, thunderbolt en ancientpower geloof ik, 2 special attacks en 2 normal attacks, das altijd wel goed denk ik zo

ik heb eindelijk een feebas gevangen, das zo'n lelijk stom visje en die moet je een heleboel blauwe pokeblocks geven en dan evolueert ie in een milotic. Die's wel goed... Maar om dat visje dus te vangen moet je naar route 119 en in 6 van de 400 tiles zit dat visje dus, moet je overal 6 keer vissen dan weet je zeker dat je hem tegenkomt, klote werkje dus, maar tis wel cool....

de l en r knoppen zijn nergens goed voor

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
Welke pokemon moet je trouwens met de Masterball vangen?
Want ik geloof dat Mewto er niet meer in zit of wel?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• NoTimeRemains
rayquaza of latias

This is the Way.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
Ik heb eergister Groudon gevangen :D
Na een paar keer de game te resetten en weer hem proberen te vangen is het me na een tijdje toch gelukt, en hij was niet eens paralyzed, freezed, of sleep. Toen was ik toch wel een beetje blij dat het alsnog was gelukt :)
Op naar de Elite 4, zodra ik de sub-quests ook heb gedaan.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1