• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07-2025
Bij de Tell me (www.tell-me.nl) staat een aanbieding met de Siemens S55 icm KPN 120 abbo, voor 0 Eur. (en zelfs gratis cam.)
Leek me een mooie deal, dus ik loop naar binnen en vraag of ze dat op voorraad hebben en/of hoelang dat nog duurt. Zegt die verkoper dat ze wel voorraad hebben, maar dat niet op de poster vermeld is dat je nog een extra i-mode abbo. moet afsluiten voor 12,50 per maand. Mag dat zomaar ?

Ik bedoel: overal adverteren ze ermee (website, raamposters, advertenties enz.) , zonder die i-mode voorwaarde te vermelden, en die verkoper zegt doodleuk: "Daarvoor sta ik dus hier, anders wordt het wel heel goedkoop" :?

Bij de Albert Heijn doen ze toch ook niet bij de kassa er een paar euro bij op, "omdat die caissiere daar dus zit" ?

Mijn vraag is dus nu: Als er geen enkele voorwaarde vermeld is bij die advertentie, dan moeten ze dat toch ook zo verkopen ?
(Zie ook de advertentie op hun website)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:11
Staat er wel... i.c.m. kpn 120 2 jaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.tell-me.nl/content/images/actie_3.gif

Dat betekend TOESTEL is €0,- i.c.m. (in combinatie met) kpn 120 voor 2 jaar, dat houd in: "Als je er een 2 jarig knp120 abbo bij neemt"

[ Voor 41% gewijzigd door jongetje op 07-08-2003 15:45 ]

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 15:05
maar waar het hier om gaat is: dat je nog een extra i-mode abbo. moet afsluiten voor 12,50 per maand. En dat staat niet vermeld

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-02 00:38

renedepe

wheeeeelp!!!

*zucht* lezen blijft moeilijk *zucht*

of het niet MAG weet ik niet maar het is wel erg slordig! Minpuntje voor Tell-me.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

• X-Mogwai
Xanion schreef op 07 augustus 2003 @ 15:47:
maar waar het hier om gaat is: dat je nog een extra i-mode abbo. moet afsluiten voor 12,50 per maand. En dat staat niet vermeld
Jij begrijpt het inderdaad.
Volgens mij moeten ze dat dus vermelden op bovenstaande poster, die zelfs groot voor de deur staat.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Het gaat hier toch gewoon om één KPN 120-abo met i-mode mogelijkheden? Die kost 12,50 per maand, je tekent voor twee jaar en dan krijg je die Siemens S55 gratis. Ik snap niet helemaal waarom je spreekt over een extra abonnement en ik vind de advertentie wel duidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Neman op 07-08-2003 20:10 ]

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Ja, met i-mode mogelijkheden. Als ik een abo van Orange neem met een Share compatible toestel ben ik ook niet verplicht om Share te nemen. Same here.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• X-Mogwai
Neman schreef op 07 augustus 2003 @ 20:10:
Het gaat hier toch gewoon om één KPN 120-abo met i-mode mogelijkheden? Die kost 12,50 per maand, je tekent voor twee jaar en dan krijg je die Siemens S55 gratis. Ik snap niet helemaal waarom je spreekt over een extra abonnement en ik vind de advertentie wel duidelijk.
Het is dus zo, dat je een abbonnement van 2 jaar KPN Mobile 120 moet nemen. Dat kost 23,50 per maand, krijg je 120 belminuten voor. Dat staat er duidelijk.

DAARNAAST moet je een i-mode bundel van 12,50 per maand nemen. En dat staat niet in de advertentie! (Volgens mij ben ik niet de enige die het lastig vind)

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Neman> Ooit gehoord van een 120 minuten abo van KPN voor de prijs van 12,50 per maand? Dat laten ze je al betalen voor een Flexibel abonnement en daar zit nog geen minuut bellen bij!
Volgens mij legt X-Mogwai het dus correct uit.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Volgens mij ook, en wat Tell-Me hier doet is ook gewoon fout. En daar heb je helemaal gelijk in, volgens mij zijn ze zelfs verplicht om het je te leveren voor € 0,0 mits je een KPN 120 abbo neemt voor 2 jaar ZONDER i-mode. Want dat staat er niet bij.

Verwijderd

Staat er een disclaimer op de advertentie ?

• X-Mogwai
Nope, geen enkele disclaimer, geen kleine letters, helemaal niets.

Verwijderd

Los van een mogelijk slordige advertentie, het volgende:

Die I-Mode bundel is alleen voor je eerste 3 maanden, waarvan je de eerste 2 gratis krijgt. Als je voor de vierde maand aangeeft dat je terug wil naar een I-Mode bundel van 5 euro per maand, dan wordt die bundel teruggezet naar een bundel van 250 KB per maand.

Bovenstaande ter info en verduidelijking van de actie.
Pagina: 1