Toon posts:

dvd brander loopt steets vast wie helpt

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste ......... mensen

wie kan mij helpen ik zit met t probleem telkens waneer ik ik een dvd wil branden loopt mijn dvd brander vast of t programma ik d8 eerst dat t aan windows lag dus heb ik windows full geformateerd en der opnieuw op gezet maar nu heb ik nog steets t probleem kan de dvd brander ( NEC ND1300 DVD +/- writer IDE/bulk ) http://gistron.com/scripts/info.php?artnr=23306 mischien stuk zijn of waar lig t aan wie kan me helpen zou t aan de nieuwe nero liggen (oude nero doet net zo gek of aan mijn geheugen hoewel ik wel 384 mb geheugen heb en aan de gigabytes van de hd zou t ook niet liggen denk ik omdat ik 210 gig in totaal heb heb ik in gedeeld in partities van 40 gig en 1 van 10 en de c: is 20 gig de rest is ongeveer rond de 40 gig zou t daaro aan kunnen liggen dat ik t brand proggie op de c: heb staan en de dvd film heb ik op de f: staan wie kan mij helpen

met vriendelijke groet roy

Verwijderd

Wellicht kun je je startpost wat duidelijker maken door er wat meer ordening in aan te brengen?

En iets minder in chat/sms tall typen wat dat verduidelijkt het probleem niet echt.

En groeten is hier overbodig :D

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-02 20:00

freezer

er komt geen end 'an

Tja misschien is het handig om te vermelden welk OS je gebruikt en of je foutmeldingen krijgt en zo ja welke.
Tevens handig om te weten wanneer hij precies vast loopt. m.a.w. is dit willekeurig of elke keer op hetzelfde moment.

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-03 19:39
TIP!
. <--dat is een punt.
, <--dat is en komma.

Wanneer je die in je verhaal verwerkt, komt het de leesbaarheid ten goede. :)

Heb je al meerdere media getest? Welke software heb je naast nero geprobeerd? Welke firmware gebruik je?

[ Voor 32% gewijzigd door wezzley op 07-08-2003 14:39 ]

Verwijderd

Opbouw SuckS en groeten doen we ook niet!
Probeer het effe opnieuw , en geef eens wat info over je systeem en OS!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar de topicstart is totaal onleesbaar. Het is hier geen MSN-forum o.i.d. Dicht dus.

Verder heb ik vanwege jouw niveau niet het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] überhaupt hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst weer finaal de mist in gaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.