[Eweka] Je komt er niet aan en er ook niet af

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Je kan maar kan beter geen Eweka nemen. Mijn (eigenwijze) broer heeft meer dan een jaar geleden een 8mbit ADSL verbinding van Eweka besteld en netjes alles betaald.

Hij ontving wel wat vage berichten van Eweka, maar verder niks. Na maandenlang mailen, bellen, etc. werd het duidelijk dat ze het modem niet konden leveren oid, maar dat ze dit zo snel mogelijk zouden doen. Nog een paar maanden en veel bellen, mailen later hoorden we niks meer van ze. Toen hebben we de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld om ons geld terug te krijgen. Dit is uiteindelijk gelukt.

Ik snel Xs4All PowerADSL bestellen, en wat denk je? Krijgen we na 1 dag een telefoontje dat ze niet op de lijn kunnen omdat Eweka er nog op zit...

My 2 cents & waarschuwing voor anderen die met Eweka in zee willen gaan.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hehe klinkt bekend. Mijn broer (zonder dollen) had zowat et zelfde, alleen kreeg hij wel zijn geld terug.
Ik d8 al , ow je heb gewoon ongeluk. maar nee dus :)
Mensen trekken maar vervolgens niks kunnen leveren.

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:04
ik ben ongeveer jaar nu bij eweka in het begin problemen gehad maar al heeeeellang niet meer.
Moet ik wel zeggen dat mensen met vast ip op een andere router zaten en die gaf minder problemen :)

Verwijderd

Toch zijn er weer nieuwe problemen zie topic

Verwijderd in "\[Eweka, Tiscali] Newsleecher erg langzaa..."

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:21

momania

iPhone 30! Bam!

Dude dit topic is 3 jaar oud... beetje zinloos om te kicken vind je niet... net als het topic dat je linked... ook een jaar oud :/

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Deze is wel heeeeel oud.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.