Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar in nederland Lian-Li PC6070?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens tweakers zag ik een zaak in belgie maar verder hebben ze niks interessants qua CPU-cooling. En liefst bestel ik alles bij een winkel vanwege PC-prive project.

Weet iemand een dealer of een winkel voor deze kast?

Dank

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als het niet in de pricewatch staat zou je gewoon de importeur van Lian Li in nederland kunnen bellen en vragen waar je die kast zou kunnen halen?

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 07 August 2003 @ 13:26:
Als het niet in de pricewatch staat zou je gewoon de importeur van Lian Li in nederland kunnen bellen en vragen waar je die kast zou kunnen halen?
gezocht op lian-li.com, niets. Ow ik zie op lian-li.nl een email, kzal het proberen.

Iemand met deze kast of ervaringen?

Verwijderd

he, als je deze kast wilt. Neem eens contact op met http://www.pe-computers.nl. Deze krijgt de kast voor je in NL want hij is voor een andere mark gemaakt en niet voor de europese markt. Ze zijn wel nog een week dicht i.v.m vakantie.

• Barazinbar
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 07:47
www.alternate.nl, snelzoeken op lian.

Is nu alleen niet op voorraad zo te zien, je zou m moeten bestellen dan.
Een beetje beter zoeken zou geen kwaad kunnen.

Failure is nothing compared to regret

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 13:31:
he, als je deze kast wilt. Neem eens contact op met http://www.pe-computers.nl. Deze krijgt de kast voor je in NL want hij is voor een andere mark gemaakt en niet voor de europese markt. Ze zijn wel nog een week dicht i.v.m vakantie.
ah dank je, zal hun mailen..

Verwijderd

of op www.maxpert.nl kijken en dan mailen. want hun zijn geloof ik lian li importeurs en van die flowercases.
hele goeie winkel.. ze doen vast hard hun best voor je,.

Verwijderd

Topicstarter
dank dank :)

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Dat is een distributeur. Maargoed je zou kunnen vragen aan hun wie in de buurt van jou die kasten verkoopt.

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:13
meel ceintuurbaanATcomputerlandDOTnl dan zal ik morgen ff naar het hoofdkantoor bellen ik kan vaak aan producten komen die we niet normaal leveren.
succes

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13

Epsilon

www.oc-shop.com
Hebben actie atm
120euro voor een pc60
Pagina: 1