Toon posts:

de domste aankopen van mensen op de hcc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de domste aankopen van mensen op de hcc

ik heb er een (misschien al eerder gepost)

bij funprice kon je bieden op producten , nou werd er een phillips brander geveilt
de 3810 8x 2x 2x en die verkoper bla bla bla best verkochte brander bla bla bla
nou 2 van die sukkels bieden op met een 10tje per keer tot ze bij 340 gulden waren

jaja 340 gulden , wat een mongolen , zo'n brander is net 100 piek waard, en voor dat bedrag heb je bijna een 8 speed brander

:)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

tja, dan spoor je niet echt nee.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb voor 315,- een Acer 8*4*32 gekocht :). Veel beter dan z'n Philips en goedkoper.

Verwijderd

Wat d8 je van ADSL voor ISDN bij MXStream. Dag later blijkt ISDN-ADSL bestaat nog helemaal niet!!!! |:( |:( |:(

Die KPN-ners zijn echt om te :r

Verwijderd

adsl voor isdn? Hoe naief kun je dan zijn. Daar gaat nog minstens een jaar overheen voor dat dat beschikbaar is.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:48
Kamaraad van me heeft een Hamburger muis gekocht.

op een andre beurs had ik een keer van die doosjes voor 2 diskettes gekocht. Thuisgekomen blijkt dat er helemaal geen diskette's in passen.... dat doosje was gewoon een 2 a 3 mm te klein!!!!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Wie wilde ook al weer ADSL voor ISDN??

}:O

I rest my case.........

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
ADSL voor ISDN kan wel...over een half jaar

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:14
Ik geloof dat ze dat in :) Zweden :) al lang hebben. Zal het eens navragen ken nog wel een handje zweden:)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Beter nog. In Zweden krijg je GRATIS kabel in 'probleem' buurten alla allochtonen etc. als lokkertje om zo mensen daar te laten huisvesten. En ze hadden een vette snelheid. Download iets van 150Kb/s en dat voor niets..helemaal gratis. Mogen ze hier ook wel beginnen ;))
Maargoed, daar ging deze topic niet over.
*D

Verwijderd

Kennis van mij heeft een race stuurtje gekocht op HCC dagen.

Moet eerlijk zeggen zeer natuurgetrouw. Het begon te roken en te stinken, net als in een echte racewagen.

Natuurlijk duurde dit maar even, toen was het stuurtje dood.

• _JGC_
  • Laatst online: 01:46
Slot-in cooler gekocht voor 10,-
Niet echt duur dus. Kom ik er thuis achter waarom zo goedkoop: fan bleef stilstaan. Heb em eruitgesloopt en mijn oude coolermasterfan eringezet (was mijn oude processorcooler)

• Mad_Manic
  • Laatst online: 21:56
Echt dom:
Ik denk ik koop een pci-vga kaarje om in mijn server te douwen. Koop ik een
kaartje en blijkt het bij thuiskomst een soort pci 4mb 3d accelerator met power VR chip te zijn en die zijn natuurlijk niet stand-alone te gebruiken. Kostte gelukkig maar 25,--. |:(

Verwijderd

Dom was van mij om te wachten met aanschaffen platinum cd's. Ik heb mar 2 dozen nog kunnen krijgen door heel de beurs af te lopen en ik wilde er 10. Maar ja het sjouwen he.

Dom was van mij om geen casefans voor een knaak en een bosje konthaar te kopen. Heb ze nu bij de audio zaak aan moeten schaffen voor 25,- per stuk

Dom was van mij om geen extra koelpasta te kopen, moet nu weer extra verzendkosten betalen.

Maar ach.. de dingen die ik wel gekocht heb doen het fanatstisch.
Pagina: 1