Ik ben bezig met het maken van een pagina van de wars van m'n clan. De pagina haalt een paar belangrijke gegevens over de war uit de database en zet die van alle gespeelde wars onder elkaar. Nu zou ik graag willen dat als je op zo'n entry klikt alle details van die war op een nieuwe pagina worden weergegeven, maar hoe maak je een resultaat clickable???
een nieuwe result pagina maken die de results uit een db haalt, en deze aanropen met een link als results.php?team=dummy
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Verwijderd
om alles in 1 script te houden:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $Action = $_GET['Action']; if($Action == "ViewAll" || $Action == ""){ //Laat ze allemaal zien, van elke entry maak je een link waarbij id naar de id van de entry verwijst //<a href=\"ditscript.php?Action=Show&ID=<id>\">entry</a> } if($Action == "Show"){ $ID = $_GET['ID']; //laat alleen degene met id= zien } ?> |
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 12:28 ]
iets clickable maken:
a href!
a href!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Sja, dit is toch wel heel erg standaard HTML / PHP werk, hoor. Zoek eens naar een HTML cursus en neem de eerste de beste PHP tutorial door die je tegenkomt.
suc6
suc6
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()