Toon posts:

photohop7.0/plugins/mac osX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem:

Ik werk met mac Os X.
Ik heb een aantal plugins (lunarcell, panopticum, holodozo etc), geplaats in de map photoshop-insteekmodules-(nieuwemap)extraplugins. Nu geeft photoshop 7.0 die niet weer in het filterpalet.
In voorkeuren-insteekmodules geef ik aan dat photoshop extra insteekmodules kan vinden in de nieuwe map extraplugins die ik heb aangemaakt. Ook geeft adobe-help aan dat plugins van andere fabrikanten soms een oude s/n van photoshop 6.0 of lager nodig heeft, die heb ik ook ingevoerd.

Toch krijg ik de nieuwe plugins NIET werkend onder Photoshop 7.0 in Mac OS x.
wat mis ik???

Verwijderd

misschien zijn die plugins niet voor osx maar voor classic?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Moet niet uitmaken hoor.

Weet je zeker dat je alle files van de plugin hebt, en dat je ze niet beter 1 map hoger kunt plaatsen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
ook als ik ze gewoon in de map insteekmodules zet, werken ze niet.
Je kunt onder Photoshop-->info insteekmodules zien wat voor plugins je hebt, maar daar vindt ie ze ook niet, ze worden niet weergegeven in het lijstje. Ik dacht ook dat die plugins Os-onafhankelijk waren, dus werkend op 9.x en X. Maar ik krijg ze nog steeds niet werkend. Heb ook alle files gechecked, en ze zijn allemaal aanwezig :'(

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

En onder Classic had je de plugins wel?

Google zegt er niks over?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Hier wordt de lunarcell toch echt voor 3 aparte os aangeboden, dus denk niet dat die van 9.x gaan werken op X.

http://www.flamingpear.com/download.html

[ Voor 18% gewijzigd door Freddy_Fish op 08-08-2003 17:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm... inderdaad.
Heb nog even wat verder rondgeneusd en 't schijnt inderdaad dat al deze plugins niet werken onder MAC OS X, wat wel werkt is Photoshop 7.0 onder classic opstarten, maar goed dan krijg je gewoon een classic uitziende PhotoShop, ook niet echt wat je wilt.

ik heb inmiddels een aantal plugins van Flaming Pear voor MAC OS X kunnen vinden, en met wat zoekwerk krijg je ze ook wel werkend met wat hulp van russische vrienden ;)

Helaas heb ik de volledige versie van Eye candy 4000 en Xenofex 2.0 nog niet kunnen vinden voor MAC os X, wel de demo en de volledige versie voor windows.
Als iemand hier nog suggesties voor heeft, graag... maar Alien skin (fabrikant EyeCandy + Xenofex) heeft zijn zaakjes goed voor mekaar wat dat betreft... :(
Pagina: 1