irritante subteam mailing

Pagina: 1
Acties:

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
kreeg vandaag tot twee maal toe een ICQ-bericht van [DS]BURN (ICQ: 38018225) met spam-achtige trekjes om toch vooral zijn (sub)team te supporten:r :r :r . iets van Radial Cows 2000. Nog meer mensen die deze troep hebben ontvangen, of mag ik me gelukkig prijzen deze user op m'n block-list te kunnen toevoegen ? :r :r :r

Verwijderd

nou ik heb niks ontvangen...gelukkig :9~

Verwijderd

Dit gebeurt wel vaker, je reageert erop of niet. Op GoT is de afspraak dat er geen newbies overgehaald mogen worden om jou subteam te joinen. Op ICQ is ieder volgens mij nog vrij om dit te doen. Maar vertel me maar of dit ook al een regel is want ik volg het niet zo meer.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Gezien het feit dat de afzender DS[Burn] is en bovenstaande medegrazer het geen probleem vindt, kan ik mijn conclusies trekken ;(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 19:50 schreef Mobster het volgende:
Gezien het feit dat de afzender DS[Burn] is en bovenstaande medegrazer het geen probleem vindt, kan ik mijn conclusies trekken ;(
Sorry jonge ik was het niet, wij hebben dat nl niet nodig ;) :P:P. En ook niet 1 van onze leden.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
spam is een term die OOK betrekking heeft op ICQ en andere instant messengers, en wordt door Distributed.net en het grootste gedeelte van de leden van de DPC ook niet geapprecieerd. Nou is een berichtje niet gelijk spam, maar zoals je zecht zitten er spamachtige trekjes aan en krijg je het tot 2 maal toe. Dan kan ik alleen maar zeggen:
SPAAAAAAAAAAAAAAAM
KAPPUUUUUUUUUUUUUH

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1