Toon posts:

[MP3] Slechte kwaliteit "fixer"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een mp3tje gedownload maar deze is van slechte kwaliteit, normaal gesproken zou ik 'm wegpleuren maar ik kon 'm verder nergens vinden.

Nou heb ik vroeger weleens zo'n programmatje gezien waarmee je de slechte kwaliteit van mp3's kon verhelpen.

Weet iemand nog hoe dat programma heet??

Alvast bedankt!

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Je kunt hooguit tikken uit de MP3 halen of deze iets 'gladder' krijgen. De kwaliteit echt noemenswaardig oppoetsen wordt moeilijk: wat je niet hebt kun je ook niet beluisteren.

Heb je toevallig al op google of download.com gekeken?

Edit:
zoeken op download.com op MP3 quality geeft een goed resultaat met als eerste link een MP3 doctor om de quality van je MP3 te improven... lijkt me wat jij zoekt!
(en de volgende keer zelf ff iets beter zoeken he :p)

[ Voor 43% gewijzigd door OZ-Gump op 07-08-2003 11:43 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb al een beetje rondgekeken maar heb niets gevonden. Zoals je zegt; wat je niet hebt kun je ook niet beluisteren.

Ik heb nu trouwens een andere versie van dat nummer gevonden. Het gaat trouwens om een vage live versie van The girl from Ipanema.

• OZ-Gump
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Hmmm... Mijn edit was net te laat, dus volgens mij heeft LICTer mijn edit niet meer gelezen... Daarom maar nog een keer: GEVONDEN! ;)

My personal website

• Calculon
  • Niet online
Bedoel je misschien DFX?

Verwijderd

de MAD mp3 decoder [voor winamp bv.] geeft een lekkerder geluid dan de doorsnee mp3 decoder. Probeer die eens. Maar ik denk dat het gewoon fataal is als de encodering niet goed is gegaan, voortaan alleen nog maar 192 kbps en hoger pakken.
Pagina: 1