Vage opstart probs

Pagina: 1
Acties:

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 16:02
Ik heb 2 pc's waar het volgende mee aan de hand is:

Wanneer de PC's uitgezet worden kan ik ze niet meer gewoon via de opstart knop aanzetten. Dit lukt pas wanneer ik de voedingkabel van de voeding er afhaal en er weer opzet. Alsof de voeding een 'powerboost' nodig heeft.

Mijn idee is dat de voeding brak is maar kan dit ook aan het moederbordje liggen?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat dit eerder aan het feit ligt dat je bak niet geaard is aangesloten.

• stretch
JA wel , is wel geaard aangesloten :)

Verwijderd

Heb dit ook een tijd gehad met mijn PC. Moest de voedingkabel er ook een tijdje uit hebben gehad wilde ik hem weer aan de praat krijgen. Uiteindelijk kwam er anderhalve maand geleden rook achteruit mijn kast en rook mijn voeding sterk naar verbrand plastic. Deed daarna niets meer. Heb nu mijn hele PC maar weer ge-upgrade. Zou in ieder geval de voeding vervangen...

• stretch
Dus naar alle waarschijnlijkheid toch een brakke voeding...... :'(

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
ja, maybe levert hij niet genoeg power bij boot up en gaat hij dus niet meer aan.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Je hebt het probleem met 2 pc's?? Als eens geprobeerd de pc's ergens anders aan te sluiten. Het hoeft niet altijd aan de pc te liggen.

* Speedpete herinnerd zich iemand met een zeer stabiele machine met stabiliteitsproblemen.

Bij mij thuis draaide de bak perfect. Eenmaal terug bij persoon de machine aangezet en lampen knipperden, en radio hakkelde...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1