superweb 212.*.*.* werkt niet??

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik heb sinds kort superweb
ik kan niet pingen of wat dan ook naar 212.*.*.* alleen door een proxy server, de rest werkt wel, echt FUCKED, ik wil niet door een proxy internetten :(,

dus om www.tweakers.net te bezoeken, moet ik door een proxy :(((( D4mm1t :(

heeft iemand dit nog meer met superweb?

Verwijderd

ja, ooit in een vaag verleden eens gehad...

opzeggen die handel

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
opzeggen die handel?? dit is m'n enige alternatief :((( of ik moet terug naar de kpn, en dat gun ik ze niet ;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Quickonline is faillet, dus je hebt vrij weinig keus.

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
het zal wel door het einde van de maand komen, maar ik kan nu helemaal niks met superweb, het gaat allemaal trager dan ik ooit heb meegemaakt, een bestandje van 500 k downen duurt zomaar 3 uur, als het al lukt

Verwijderd

sterkte!

Verwijderd

het gaat nooit werken daar....

Ik stel voor dat ze bij superweb maar eens eerst leren hoe ze stencil-tjes uitdelen.

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ja damned, hoe moet ik nu m'n dbz ep's downloaden ;) ik kan niet connecten via een proxy naar een chello ftp adres???? hoe zit dat, dat zou toch gewoon moeten kunnen??? www.tweakers.net is wel gewoon bereikbaar door die proxy, misschien ondersteund die proxy geen ftp commands??? (proxy.multiweb.nl) en proxy.bart.nl werken niet, iemand iets anders?????

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023

void

®

Ik kan sinds twee dagen voor mijn gevoel alleen nog maar de helft van het wereldwijde web bezoeken.
Tweakers.net (Nu betalend aan het inbellen met andere prov. GVD :( ) lukt bv. niet meer, andere sites wel, maar ook 2 van mijn mailservers. Terwijl de andere twee (incl. superweb het wel doen)

Heb nog geen enkel probleem gehad (niet met verbinding noch met inbellen voor dit probleem. En dit probleem deed zich vreemd genoeg voor de dag nadat mijn proefperiode van 3 weken erop zat. Opzet?!!!?? Verschillende prioriteiten toekennen aan verschillende gebruikers. Kan dit?!

Hoe dan ook, kan niks anders zeggen dan it SUCKS!!!!

[ff kwaad worden]
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( [/ff kwaad worden]

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ja damned, dat heb ik dus ook, 1 tip, als je bij proxy servers, proxy.bart.nl invoert, (bij je explorer instellingen) kun je met superweb gewoon tweakers.net enzo bezoeken, MAARJA, ftp adressen worden niet toegelaten, ik heb nu geen tijd/zin om een andere proxy te zoeken die dat wel doet

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ja void, dat had ik nou ook. De eerste drie weken van november ging het prima, maar daarna werd het bagger en het is nu nog steeds wel een beetje om te :r :(

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1