Verwijderd
Ik weet niet welke client je gebruikt maar als je contact hebt met internet en je start de client op dan zou het automatisch moeten gaan.
/edit: tja... weer niet snel genoeg...
/edit: tja... weer niet snel genoeg...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 09:14 ]