LG W7000 datakabel

Pagina: 1
Acties:

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-04 11:51
ik heb een nieuwe telefoon(de LG W7000) maar nou heb ik er geen data kabel voor, en die is dus ook niet te krijgen (volgens de mensen van kpn waar nu me abbonement loopt).
maar weet misschien een van jullie een website of winkel waar ik zo'n kabel kan halen???8)7

[ Voor 7% gewijzigd door nugscree op 07-08-2003 04:43 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:52

Klippy

Still Game

Zat er CD bij?

Staan misschien infrarood drivers op, kan je ergens een IR pport voor de PC halen, is denk ik goedkoper dan een kabel.
Er is een USB kabel volgens [google=LG W7000] voor synchroniseren van afspraken enzo, ringtones en plaatjes uploaden kan niet volgens wat ik zag.

Maar telefoon is vrij nieuw dus die kabels zijn anders over een tijdje wel te krijgen. Of schema's voor te vinden.

Leuk toestel trouwens :)

edit:

Review

[ Voor 12% gewijzigd door Klippy op 07-08-2003 04:54 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-04 11:51
thnxx ja dan w8 ik wel ff of dan ga ik wel een IR apparaat kopen enne jah de IR drivers ervoor stonden op de bijgeleverde cd

Verwijderd

Volgens een reactie bij vivacom zou je de datakabel gratis via de dealer moeten kunnen krijgen. LG zegt volgens hem dat de kabel bij het pakket hoort maar dat er een fout is gemaakt -> http://www.vivacom.nl/?js...ectid%3D1-1%26telid%3D124 (sorry voor de reclame)