[UT2k3] 't golven v water werkt niet bij inslag v projectiel

Pagina: 1
Acties:

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Ik had bij de demo dat als je bijvoorbeeld een biogun afvuurde in het water dan zag je het water golven waar de projectiel kwam, maar dat zie ik dus niet in de volledige versie.
Ik heb alles al op highest ingesteld maar het werkt niet.

nix gevonden met de search.

specs:

Hercules radeon 8500 LE 64mb (catalyst 3.6)

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

Probeer eens de nieuwste patch te installeren.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 11:06 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:41
lol

is dat zo erg dan? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Hoe staan je video opties in UT2003 ? , het kan best zo zijn dat het met een level van detail te maken heeft.

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 11:06:
Probeer eens de nieuwste patch te installeren.
heb de nieuwste patch geinstalleerd -> 2225 ofzo
is toch cool :D
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 18:33:
Hoe staan je video opties in UT2003 ? , het kan best zo zijn dat het met een level van detail te maken heeft.
dat staat in mn openings post :)

Ik heb alles op high gehad.
Heb jij het effect wel dan?

[ Voor 19% gewijzigd door RAZORDUDE op 08-08-2003 00:31 ]

Verwijderd

Ik heb het volgens mij ook nog nooit gezien hoor. Heb de volledige versie met alle patches (tot 2225 geloof ik). Demo heb ik nooit gespeeld. Zou het niet een setting in je ini files kunnen zijn? Hier heb ik ook flink mee lopen klooien om de performance omhoog te krijgen.

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
hmm het werkt dus wel, ik dacht dat het ook lukte met de biorifle, maar het lukt in ieder geval met de rocketlauncher aleen dan zie je het niet echt zo goed, maar je ziet het het beste met de flakcannon, probeer maar us tis best wel cool.
Je kan het het beste met dm-antalus testen, want bij bijvoorbeeld december is het ander water.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Het lukt wel met de biorifel maar dat is mapafhankelijk. In de editor kun je namelijk aangeven hoe gevoelig datwater is. Heb ooit eens een map aangepast (weet niet meer welke) en de gevoeligheid heel hoog gezet.. dan vlogen de golven je al om de oren als je er alleen al naar keek.. *bij wijze van*

Maar ik ben eerder een typje dat kijkt naar de tegenstander dan naar een plasje met water of dat wel golft. :P

Strava | AP | IP | AW

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Da Monkey schreef op 11 August 2003 @ 08:01:
Het lukt wel met de biorifel maar dat is mapafhankelijk. In de editor kun je namelijk aangeven hoe gevoelig datwater is. Heb ooit eens een map aangepast (weet niet meer welke) en de gevoeligheid heel hoog gezet.. dan vlogen de golven je al om de oren als je er alleen al naar keek.. *bij wijze van*

Maar ik ben eerder een typje dat kijkt naar de tegenstander dan naar een plasje met water of dat wel golft. :P
Het valt mij toch wel op hoor als een tegenstander in het water loopt en je dan op um schiet.
Ik vind het wel een coole feature.

[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 12-08-2003 03:17 ]

Pagina: 1