Ik heb geen enkele ervaring met ADSL, maar hoorde van mijn toekomstige provider (Telebyte) dat de splitter zo dicht mogelijk bij de hoofd aansluiting van de KPN moet. Maar nu is dat een probleem want mijn nieuwe kamer in Utrecht waar ik dat wil aanleggen heeft nergens beneden waar je binnen komt een hoofd aansluiting. Want het studenten huis waar ik ga wonen begint pas op de 2e verdieping, en daar komt de kabel uit de muur via een elektro buis waar ook stroom draden door lopen.
Dus kan niet dichter bij de hoofd aansluiting komen als dat. Kan het kwaat dat je de slitter pas op de 2e verdieping van een huis aansluit?
En kan het kwaad als er wel 1 telefoon contactdoos voor de splitter zit?
Tenslotte kan het kwaad dat de tel lijn langs elektro draden loopt (qua stralingen of zo)?
En als hij eenmaal is aangesloten op de 2e etage, moet ik nog een UTP kabel naar de 3e verdieping trekken waar mijn kamer is (dus ook mijn comp). Maar dat is verder geen probleem denk ik?
Zou fijn zijn als men mij met deze problemen kan helpen.
Alvast bedankt!
Dus kan niet dichter bij de hoofd aansluiting komen als dat. Kan het kwaat dat je de slitter pas op de 2e verdieping van een huis aansluit?
En kan het kwaad als er wel 1 telefoon contactdoos voor de splitter zit?
Tenslotte kan het kwaad dat de tel lijn langs elektro draden loopt (qua stralingen of zo)?
En als hij eenmaal is aangesloten op de 2e etage, moet ik nog een UTP kabel naar de 3e verdieping trekken waar mijn kamer is (dus ook mijn comp). Maar dat is verder geen probleem denk ik?
Zou fijn zijn als men mij met deze problemen kan helpen.
Alvast bedankt!
www.Qbox.nl