[ADSL] sharen, probs te verwachten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:36

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Topicstarter
Ik ben door een kennis gevraagd om z'n ADSL verbinding voor hem te delen. De volgende config is aanwezig:
- 1 werkende ADSL verbinding
- 1 Alcatel Speedtouch 510 V4
- 3 PC's + nic (verschillende windows versies)
- 3 UTP (straight) kabels vanaf Speedtouch 510

Het schijnt dus zo te zijn dat de automatische setup van deze Speedtouch gewoon goed werkt, althans dat is wat ik overal lees. De setup uitvoeren op iedere PC in het netwerk en het zou moeten draaien. Ik hoop dat het zo simpel is, dat zou mooi zijn met deze warmte :P

Ik wilde alleen nog ff als laatste check, vragen of ik misschien iets vergeten ben ofdat ik toch nog ergens op moet letten.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48

Reptile209

- gers -

Draai de setup (van de MxStream CD) één keer op een PC om het modem + PC in te stellen. Constateer dat (of) je verbinding hebt. Op alle andere PC's ook de setup starten. Hij ontdekt dan een geconfigureerde SpeedTouch en geeft je de optie om je LAN te configureren. Done :).

Edit: Ow, en als er windows 9x bij zit, check ff of je de win-CD in de buurt hebt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Reptile209 op 06-08-2003 23:49 ]

Zo scherp als een voetbal!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
Hoe deel ik Internet ?

staat alles in wat je moet weten :)

[ Voor 28% gewijzigd door jazz op 06-08-2003 23:51 ]

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:36

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Topicstarter
Reptile209 schreef op 06 augustus 2003 @ 23:46:
Draai de setup (van de MxStream CD) één keer op een PC om het modem + PC in te stellen. Constateer dat (of) je verbinding hebt. Op alle andere PC's ook de setup starten. Hij ontdekt dan een geconfigureerde SpeedTouch en geeft je de optie om je LAN te configureren. Done :).

Edit: Ow, en als er windows 9x bij zit, check ff of je de win-CD in de buurt hebt :)
Zo had ik het dus ook in gedachten :) wincd bij de hand houden is idd een goed idee.
ow bedankt, die kende we nog niet ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hey .. it's amazing , er zit een handleiding bij !!!! :/

Modem inpluggen, CD in je PC rammen en config doorlopen.
Zorgen dat modem in je switch hangt .. wow , wat een uitvindingiedereen kan internetten !!!

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.