Toon posts:

Voodoo3 werkt ie op 166mmx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een een nieuwe videokaart gekocht en heb mijn oude trouwe Voodoo3 2000 dus niet meer nodig. Ik heb hem aan mijn moeder geschonken en in haar p166mmx gedouwd. Hij doet het perfect maar word wel erg warm. Is het slecht voor de kaart in deze trage bak? Want als ie naar een maand kapot gaat daardoor kan ik hem net zo goed verkopen.

Verwijderd

Dat ie zo warm word is ligt niet aan de pc.
Dat het een langzamer computer is zorgt er niet voor dat je kaart kaduuk gaat..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb er gisteren ook een in mn p233@266 gezet.. werkt perfect. Maar ik merkt ook dat ie idd loeiheet wordt.. ik kan mn vinger niet eens op de koelvin houden.. ook merkte ik nadat ie een paar uurtjes aanstond dat spellen langzamer/stotterend gingen lopen, maar ik weet niet zeker of dat verband heeft met de hitte.. ik heb iig een socket7 ventilatortje op de koelvin geschroefd en hij wordt een stuk minder warm (voor zover ik dat kan voelen, die fan is veel groter dan de koelvin dus zit er helemaal overheen..)

Verwijderd

Ik zou het je niet willen aanraden ik heb zelf ook een 166mmx@166 en een voodoo 3 2000 ik vind het Kl*ote mn kaart ken het wel aan maar mn processor weer niet :(:(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

De V3 wordt van zichzelf al heel erg warm. Gewoon een fan erop, maar ze houden het wel gewoon uit zonder fan....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 21:24 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik zou het je niet willen aanraden ik heb zelf ook een 166mmx@166 en een voodoo 3 2000 ik vind het Kl*ote mn kaart ken het wel aan maar mn processor weer niet :(:(
geen enkel spel?? Quake2 ofzo gaat toch wel snel??

ik moet zeggen dat op mijn ouwe P233@266 Quake3 zelfs nog wel redelijk draait met alle detail aan in 800x600.. 1 tegen 1 gaat wel goed. Als er meer mannetjes in beeld zijn zakt de framerate wel wat...

Quake 2 gaat al helemaal perfect.. 80-100 fps in 800x600 :)
Pagina: 1