Toon posts:

Suggestie (& bugje?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben er vast wel'ns aan gedacht en 't zal wel niet goed zijn, maar toch zeg ik het even;
waarom niet alle links op de frontpage in een nieuw venster starten (zoals bijv. Startpagina en -dochters)? Hoef ik niet steeds (tot wel 3 secs!) te wachten op m'n muismenu'tje...
Verder loop ik - niet alleen op de frontpage overigens - weleens tegen een foutmelding aan [op verschillende pc's]: line 191, char 11, class not registered. Iets aan te doen?

mvg backSlasher

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 22:04:
Jullie hebben er vast wel'ns aan gedacht en 't zal wel niet goed zijn, maar toch zeg ik het even;
waarom niet alle links op de frontpage in een nieuw venster starten (zoals bijv. Startpagina en -dochters)? Hoef ik niet steeds (tot wel 3 secs!) te wachten op m'n muismenu'tje...
Welke links bedoel je dan? Alle externe links worden toch al in een nieuw venster geopend? Althans, dat is wel de bedoeling in ieder geval.
Verder loop ik - niet alleen op de frontpage overigens - weleens tegen een foutmelding aan [op verschillende pc's]: line 191, char 11, class not registered. Iets aan te doen?
Voor dat laatste moet je gewoon even een harde refresh doen (Ctrl+F5) en dan zal dat ook wel opgelost zijn.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03 16:12

Beaves

Usque ad Finem

Welke browser gebruik je? Ik heb nog nooit die fouten gezien die je beschrijft en ik heb toch een aantal verschillende browsers gebruikt de laatste tijd (Mozilla vanaf 1.0 tot nu, 1.4 dus) en IE van 5.0 tot 6.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-03 14:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Met Mozilla kun je een link met een druk op de middelste knop in een nieuwe tab openen. Veel handiger en sneller dan openen in een nieuw window én de bezoeker houdt de keuze om een link wel of niet in hetzelfde window te openen. Externe links worden overigens in principe altijd in een nieuw window geopend.