Sinds een tijdje krijg ik de volgende error als ik de voice hardware test draai:
An error occured during DirectPlay Voice setup. The error code is 0x80004005.
Is er misschien iemand die weet waar dat door kan komen?
Die test moet namelijk met succes worden afgerond als je GameVoice Share wilt gebruiken. In onze clan (zie sig.) wordt dit programma'tje gebruikt om met elkaar te kunnen communiceren. Zolang GV niet werkt kan ik dus geen Wars mee spelen.
Het volgende had ik al gevonden:
Soms wil GV niet goed werken met bepaalde versies van MSN messenger. Hierop heb deze gedeïnstalleerd en heb ik nogmaals de test gedraaid zonder resultaat.
Ook het volledig deïnstalleren van GV en Messenger wil niet baten.
Voor mijn specificaties kan je op de website in mijn sig. kijken, hier volgt een samenvatting:
Athlon XP 2100+
512MB PC266
GF4TI4200
SB Live! Value
Windows XP Pro
DirectX 9.0b
An error occured during DirectPlay Voice setup. The error code is 0x80004005.
Is er misschien iemand die weet waar dat door kan komen?
Die test moet namelijk met succes worden afgerond als je GameVoice Share wilt gebruiken. In onze clan (zie sig.) wordt dit programma'tje gebruikt om met elkaar te kunnen communiceren. Zolang GV niet werkt kan ik dus geen Wars mee spelen.
Het volgende had ik al gevonden:
Soms wil GV niet goed werken met bepaalde versies van MSN messenger. Hierop heb deze gedeïnstalleerd en heb ik nogmaals de test gedraaid zonder resultaat.
Ook het volledig deïnstalleren van GV en Messenger wil niet baten.
Voor mijn specificaties kan je op de website in mijn sig. kijken, hier volgt een samenvatting:
Athlon XP 2100+
512MB PC266
GF4TI4200
SB Live! Value
Windows XP Pro
DirectX 9.0b