Toon posts:

Accounts bij outlook express missen mail.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP professional met daarop 3 accounts en outlook express en allemaal willen ze de zefde mail ontvangen.
Alleen krijg ik alleen het mailtje op de account waarop ik ingelogd ben, en de rest moet het allemaal missen.
Is er een manier om het zo in te stellen zodat ze allemaal het mailtje krijgen, in plaats van gewoon een account?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Extra -> Accounts -> Email kiezen -> Eigenschappen -> Geavanceerd -> Kopie op server laten staan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of een methode die minder bandbreedte en serverruimte kost: stel voor elke account dezelfde bestandslocatie in.

Dit hoort thuis in Software Algemeen (WOS Policy <-- ), maar dat staat redelijk goed uitgelegd in de FAQ aldaar, plus diverse topics zoals [rml][ 98 & w2k] outlook express & zelfde inbox[/rml], dus verplaatsen lijkt me niet nodig --> slotje :)

Als het echt niet lukt kan je daar dus een nieuw topic beginnen maar dat lijkt me echt niet nodig gezien de vele topics in de search hierover ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.