dezelfde cue files corrupt?

Pagina: 1
Acties:

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 07:07

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Ik zit met een vreemd probleem: vorige week netjes 2 cd's gebrand via een cue sheet met bijbehorende MP3 file (uiteraard ;))

Nu wil ik weer 2 van die cd's fikken maar blijkt dat niet meer te kunnen!

De eerste 2 cd's gebrand met EAC (nero loopt als gebruikelijk vast met het inlezen van cue sheets). Nu weer met EAC maar hij brandt niet, de tijd en % lopen maar er gebeurd niks.

Met de nieuwste Nero wil het niet, Fireburner brand tot nummer 3 (van de 17 en zegt dan: recording complete) Volgens blindwrite is de image niet goed (die een week geleden dus gewoon goed was) Zelfs CDRWin houdt het voor gezien.
De file opnieuw gedownload maar ook dan wil het niet!

Ik kom er niet meer uit, iemand enig idee?

p.s. mijn plextor (8x4x32) doet het wel want gewoon files branden is geen probleem

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:53
wow er staan zoveel prgramma's op je computer qua branden dat ik het zelfs niet meer zou snappen.

tot zover ik weet willen alleen Nero en CloneCD op 1 computer naast elkaar werken, met andere krijg je vaak conflicten. zoals je hebt gemerkt

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Nero moet je een paar minuten laten staan, daarna zal hij weer werken en kun je de cd gewoon branden.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
ah ok, even voor de duidelijkheid: elke keer het ene proggie vervangen voor het andere!

Normaal heb ik alleen Nero, maar omdat ie met cue files constant vast liep moest ik dat met EAC doen. Na wat zoek werk hier kwam ik op die andere proggies.

Maar het wil niet meer, en dat vind ik zo vreemd. Dezelfde cue files! :?

Hoe lang moet je Nero wel niet laten staan dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Magic666 op 06-08-2003 21:42 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Famoso schreef op 06 August 2003 @ 21:40:
Nero moet je een paar minuten laten staan, daarna zal hij weer werken en kun je de cd gewoon branden.
Ik ben met stomheid geslagen! Nero moest idd wat langer "denken" dan brandt ie hem gewoon zonder problemen!

_/-\o_ Famoso!