ik wil graag een bierkrat mp3 bakkie (draadloos) maken maar kom op meerdere problemen die ik op google en in de search hier niet kan vinden:
- aansturing en display
- stroom aanvoer
- cd-rom vs mp3/autoradio vs pc (cd-rom lukt al niet zonder pc, want dan kan ie alleen maar audio)
ideaal zou zijn een hard disk vol met mp3's en alleen een eventuele lan als input om te uploaden. gezien een cd speler nog al gevoelig is voor zandkorrels.
* iop knows
kan een pc lang draaien op een volle accu bv?
het moet betaalbaar zijn en wel een beetje vermogen hebben, een ipod zit al snel over de 300 (pl)EURO....je 2e optie is misschien wel een optie...aw8ing more replies
- aansturing en display
- stroom aanvoer
- cd-rom vs mp3/autoradio vs pc (cd-rom lukt al niet zonder pc, want dan kan ie alleen maar audio)
ideaal zou zijn een hard disk vol met mp3's en alleen een eventuele lan als input om te uploaden. gezien een cd speler nog al gevoelig is voor zandkorrels.
* iop knows
kan een pc lang draaien op een volle accu bv?
het moet betaalbaar zijn en wel een beetje vermogen hebben, een ipod zit al snel over de 300 (pl)EURO....je 2e optie is misschien wel een optie...aw8ing more replies
[ Voor 22% gewijzigd door iop op 06-08-2003 21:27 . Reden: draadloos meldingkje ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P