Toon posts:

Converteer probleem (kan niet meer afspelen!)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een .rm file ontvangen van iemand die ik wil branden. Daarvoor moet ik het eerst converteren naar mp3 of wav. Daarvoor heb ik dbPowerAmp Music Converter gedownload en real player en de bijbehorende plugins. Met Music Converter heb ik de file geconverteerd naar mp3 en een keer naar wav. Beide kunnen in Winamp en Real Player echter niet worden afgespeeld. Sterker nog, geen een muziekfile kan meer afgespeeld worden en dat kon vanochtend nog wel. Ik krijg de volgende melding:

"No sound device found. Please buy a soundcard or install drivers if u think you have a soundcard.
Error code:2
Windows error message:
"MMSystem002 Er is een apperaatindentificatie gebruikt die buiten bereik van het systeem valt"

Wat betekent dit en hoe los ik het op???

Bedankt alvast!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Nu is dit al het derde topic dat je opend over converteren van rm naar wav/mp3 :|

Je krijgt nu ineens een error, maar ik kan niet echt de indruk krijgen dat je nu wel je best hebt gedaan om iets zelf uit de zoeken.
Zoek bv eens met steekwoorden uit de foutmelding op google, je zult verbaasd zijn hoeveel andere mensen dit soort problemen hebben gehad.
[google=MMSystem002]

Ga dus nu eerst eens zelf wat uitzoeken, vertel wat je gedaan hebt en wat je bent tegen gekomen. ;)

Mocht je toch weer een topic openen, lees dan eerst dit nog eens goed door:
Voordat je een topic opent
De topictitel
De openingspost

Zonder eigen inzet en een beetje basis kennis en troubleshooting kunde, kom je d'r echt niet op GoT. Dan is http://www.beginnersweb.nl misschien een beter begin.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.