[Opera] Klaar met downloaden?

Pagina: 1
Acties:

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Had gisteravond download van Suse 8.2 live evaluation gestart, maar mijn vrouw dacht vandaag overdag; laat ik mijn mail eens checken. Opera dat kent ze niet dus dat werd gesloten...

Dus ik vanmiddag bij thuiskomst de boel weer opgestart en Opera zegt onderin het downloadvenster dat de size 648 MB is en de transfer 574 MB.

Bovenin zie ik dezelfde size, maar progress is 'done'. Ik heb alleen de keuze 'retransfer'en niet 'resume'.

Is ie nu klaar of niet?

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:44

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

nee hij is nog niet klaar
aangezien de size niet het zelfde is

en grote downloads kun je beter met DAP of Getright doen .

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 04:43

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Of nog beter, met flashget :)

nu serieus rechter-muis-knop op de download, en dan de bestandsinformatie kopieren (onderste optie) en dan die link in een download manager (die ook resume aan kan) kopieren (wel "bron: " weghalen) en de boel "vrouw-veilig" downloaden

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 14:38
De_Paashaas schreef op 06 August 2003 @ 20:38:
Of nog beter, met flashget :)

nu serieus rechter-muis-knop op de download, en dan de bestandsinformatie kopieren (onderste optie) en dan die link in een download manager (die ook resume aan kan) kopieren (wel "bron: " weghalen) en de boel "vrouw-veilig" downloaden
Opera ondersteunt het resumen van downloads, dus lijkt het mij dat de server het in dit geval niet ondersteunt.