[Oud spel]3D Ultra Cool Pool

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:45

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik speel dit spel nog steeds, maar ben er nog altijd niet achter waar de website van dit spel gebleven is en of ik hier ook add-ons (lees:snooker) kan downen.
Heeft Sierra de support van dit spel stopgezet of is de website verplaatst?

Op zich trouwens een heel erg "cool" spel, zelfs het online spelen doet het prima, en de extra pool varianten die erin zitten (Rocket Ball, Chameleon Ball, Mad Bomber en 24 Cents) zijn te gek!

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:37

Christiano007

Ich bin der champion

Ken hm niet

www.carom3d.com 8) Pool,snooker, 3banden, noem het maar op.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

offtopic:
Waarom zit er bij bovengenoemd spel geen trainingoptie snooker bij? Wel 3-banden, 9-ball etc, maar geen snooker... :?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:35
hmm idd, wel 8ball 3 banden en 4 ball maar geen snooker of 9ball. Verder wel een mooie simulatie, carom3d :)

[ Voor 3% gewijzigd door ravenger op 07-08-2003 03:02 ]

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-02 16:36

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Was idd een heel cool spel, ik heb helaas alleen de demo kunnen spelen omdat ik hem nog nooit in de winkel heb zien liggen :(.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:37

Christiano007

Ich bin der champion

Je kunt bij carom3d gewoon naar een training server gaan, kost je geen punten en win je geen punten en daar kun je dacht ik wel snooker doen, 9ball zeker.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Carom3d is echt leuk.. toevallig net geinstalleerd.. echt leuk :)

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:45

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Carom3D is best wel fun, alleen de graphics zijn een stuk minder dan bv. UC pool of Virtual Pool... ik denk voornamelijk omdat het gratis is... een groot minpunt is vooral dat je maar 2 camerapunten hebt. En het Koreaanse commentaar is met geen mogelijkheid te verstaan... ;)

Wel een leuk spel voor de beginner... 3D ultra cool pool heeft naar mijn mening een hoger 'fun'gehalte.

Even BTW... als je geluk hebt kun je 3D Ultra Cool Pool nog op KaZaA vinden, maar als ik hier links ga geven krijg ik van de moderators op mijn kop. Ik zet het er hier bij omdat Ultra cool Pool al een spel uit 1999 is en je het met HEEEEL veel moeite misschien nog in de winkel vindt, maar ik denk 't niet.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Snooker is fun. Alleen nog wel wat oefenen...
Kreeg net ERG hard op mn zak van een speler :p

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:35
mwa het is wel een heel volledig spel, ranking systeem en een mogelijkheid om guilds te maken enz enz. veel verschillende gametypes, heb inmiddels al 50 games erop zitten met eightball 9ball en snooker :)
heb al 2x een nieuwe cue gehad zelfs :)
Pagina: 1