Move along people. Nothing to see here.
Ik zie dat je Outlook 2000 gebruikt. Ik heb het net hier getest met Outlook 97, exporteren naar een PST-bestand. Het lukt zonder problemen, velden incl. inhoud gan gewoon mee.
Heb je geexporteerd naar een PST bestand of naar bv CSV ofzo? Wat dat betreft weet ik, of heb ik ondervonden, dat iets anders als PST gebruiken problemen oplevert.
Heb je geexporteerd naar een PST bestand of naar bv CSV ofzo? Wat dat betreft weet ik, of heb ik ondervonden, dat iets anders als PST gebruiken problemen oplevert.
Ga naar Importeren, Exporteren.
Kijk voor exporteren naar een bestand.
KIes dan voor een bestand met persoonlijke mappen (.pst).
Ga vervolgens op het kopje Persoonlijke Mappen staan, en vink aan: Inclusief submappen.
Dan zou je alles moeten backuppen uit je Outlook.
Kijk voor exporteren naar een bestand.
KIes dan voor een bestand met persoonlijke mappen (.pst).
Ga vervolgens op het kopje Persoonlijke Mappen staan, en vink aan: Inclusief submappen.
Dan zou je alles moeten backuppen uit je Outlook.
Jullie hebben beiden geen gebruik gemaakt van de tab "Alle velden", daar kan je zelf velden invullen. Die neemt ie niet mee als je exporteert. Probeer maar.
Heb idd al als .pst bestand geëxporteerd...
Op internet al wel enige info gevonden, is een probleem wat meer gebruikers al tegen zijn gekomen.
Op internet al wel enige info gevonden, is een probleem wat meer gebruikers al tegen zijn gekomen.
Move along people. Nothing to see here.
Die tab gebruik ik normaal gesproken niet, maar ik heb deze ingevuld, om dit te testen ('k Had toch niks te doen op het werkout schreef op 07 August 2003 @ 17:01:
Jullie hebben beiden geen gebruik gemaakt van de tab "Alle velden", daar kan je zelf velden invullen. Die neemt ie niet mee als je exporteert. Probeer maar.