Toon posts:

Geleidende verf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Gisteren heb ik geleidende verf gekocht om mijn Duron te unlocken. Was GVD 35,-. Ziek van. En dat terwijl ik maar 4 speldeprikjes nodig had. Nu vraag ik mij af: wil nog iemand wat speldeprikjes? Want ik heb nog zat. tegen een lichte onkostencompensatie natuurlijk... Ik woon in Delft...

Verwijderd

Wat is er mis met een potlood van 1 gulden?

Verwijderd

hehe er zijn gelukkig nog mensen die weten wat goedkoop winkeleen is.
Ik denk dat je de verf niet meer kwijt komt...........:z

Ray_NL

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
desnoods een vulpotlood van 3 gulden :D

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt wel perfect.. het is op basis van zilver...

Nah, het is ook meer bedoelt als idee als het met het potlood niet goed genoeg lukt. Zoals dat bij mij het geval was. En om iemand anders nou ook nog eens zoveel poen uit te laten geven...

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Hoi Da Lynx.

Mag ik vragen hie je het netjes aangebacht hebt? Ik heb ook met van dat spul mijn duron proberen te unlocken, maar dat werd een grote kliederboel :(

Op zich is mijn siruatie nog wel te redden denk ik, maar dan moet ik wel een beter gereedschap hebben. Bij mij wilde het absoluut niet van de speld af komen, tenzij ik em plat op de chip legde, maar dan kwam er gelijk heel veel vanaf...

tips?

Verwijderd

Hahahahaha....ik zie het al voor me, zo'n verfkliederboel op je proc, om je heen en je gezicht helemaal onder. Komt mama binnen....en boos dat ze is!! Hahaha....ff binnenpretje.....:)

• roytanck
Mijn gezicht was nog redelijk schoon hoor :) Alleen rondom de bruggetjes zitten wat vlekjes verf, die overigens even miniscuul zijn als die bruggetjes zelf.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, jee... gewoon met een heel klein schroevedraaiertje. Inderdaad, een beetje kantelen/platleggen. En als je maar genoeg spul op de schroevedraaier/speld legt moet het wel gaan...
En snel wegvegen wat er teveel ligt. Want als het opgedroogt is zal dat wel niet zo makkelijk meer gaan...

suk6

• roytanck
He cool thanks. Ik heb idd zo'n 5 gulden microschroevendraaiersetje :) daar ga ik het zeker mee proberen. Binnenkort moet mijn cooler er toch weer een keer af om er pasta tussen te doen, dus dan ga ik gelijk die bruggen fixen :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:24
* biobak heeft een beetje van dat spul nodig :) Voor een tientje neem ik de rest wel van je over ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet Biobak mij maar eens mailen op da-Lynx@dds.nl...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:24
Op donderdag 30 november 2000 16:02 schreef da-Lynx het volgende:
Dan moet Biobak mij maar eens mailen op da-Lynx@dds.nl...
done :)
Pagina: 1