[MSN6] Schermafbeelding blijft niet staan

Pagina: 1
Acties:

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09-2025
Ik heb een klein probleempje met MSN6. Als ik mijn schermafbeelding instel op welke afbeelding dan ook, dan is deze na een volgende keer aanmelden weer geweizigd in een andere, wat inhoudt dat ik hem telkens terug moet zetten.

Het maakt niet uit hóe ik m'n schermafbeelding weizig, of dat dat nu via de Opties gebeurt of door middel van een klik op de afbeelding, of vanuit een gespreksvenster.

Ik heb verschillende PCs met MSN 6 erop geprobeerd, met standaardafbeeldingen en met eigen afbeeldingen, maar het is steeds weer hetzelfde liedje. Weet iemand hoe dit op te lossen? Ik heb op Google al in meerdere talen naar informatie over het probleem gezocht, maar nog niks kunnen vinden. Lijkt wel alsof ik de enige ben met dit probleem :?

Wel heb ik gehoord dat je voor bepaalde features je regio binnen je passport account moet aanpassen... heeft dat er misschien iets mee te maken?

P.S. Alle geprobereerde pc's draaiden MSN versie 6.0602 en allen draaiden ze óf WinXP óf Win2k, en de rechten op de relevante mappen zij overal voldoende om te kunnen schrijven/weizigen.

edit:
ik heb twee accounts, een bij hotmail en een ander. Als ik het hotmail-account gebruik is er niks aan de hand, maar als ik dat andere gebruik dan heb ik dat schermafbeeldingenprobleem weer. Ik heb gezien dat andere mensen in mijn lijst dit probleem niet hebben dus dénk ik dat ik iets niet goed heb staan hier.

[ Voor 14% gewijzigd door csteelooper op 06-08-2003 19:01 . Reden: aanvuling ]

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:43
Zelfde probleem hier, dus nu heb ik maar 1 plaatje erin staan want dan blijft ie er wel op ... zelfde met achtergronden dat ie elke keer terug veranderd naar de standaard one ... vaag ... op andere pc heb ik der geen last van :? :?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Hmm ik had met oudere versies van MSN 6 dat probleem. Een keer zei ie dat ik moest upgraden en daarna was het bij mij verholpen.

• Ikkuh84
Aspje schreef op 06 August 2003 @ 18:58:
Hmm ik had met oudere versies van MSN 6 dat probleem. Een keer zei ie dat ik moest upgraden en daarna was het bij mij verholpen.
Ik heb de allernieuwste versie van msn ...

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45
same problem here

Tijd van werken, tijd van rusten

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:17

André

Analytics dude

Je moet wel afmelden voor dat je afsluit, anders slaat hij je schermafbeelding niet op.

• Ikkuh84
André schreef op 06 August 2003 @ 19:36:
Je moet wel afmelden voor dat je afsluit, anders slaat hij je schermafbeelding niet op.
Ook als ik me afmeld doet ie hetzelfde ...

• flexje
  • Laatst online: 22:17

flexje

got-father

Alle vesnters sluiten , msn openen , opje naam klikken en dan "Schermafbeelding wijzigen" msn AFMELDEN, dan opnieuw openen :)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• csteelooper
Dat werkt dus ook niet :( en bij m'n @hotmail account blijft iedere afbeelding gewoon staan, al wijzig ik hem zonder af te melden (zie startpost) :?

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Msn plus beta versie? Daarmee had ik dat prob :P, nu de final uit is geen probs meer mee.

Grolsch Royce!

• csteelooper
Windows Versie: Windows XP, 5.01.2600
Messenger Client Versie: 6.0.0602
Messenger Plus! Versie: 2.20.0053

Van Plus! is dat de final versie, voorzover ik weet... En als dát het probleem zou zijn, zou het zich dan niet bij alletwee mijn accounts voor moeten doen? Als ik nu met mijn @hotmail.com account op hetzelfde apparaat inlog, heb ik nergens last van... Maar ik vend het een beetje weird dat je per se een hotmail account moet gebruken om goed te kunnen MSNen, terwijl ik ook mensen zie die dat niet doen en er geen last van hebben :?
Pagina: 1