Toon posts:

Amd 2800+ Overclock..... Hoe ???

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Amd 2800+ Barton processor op mijn Asus A7n8X zitten... Nu heb ik hem zelf en Iemand die iets beter kan overclocken ;) (Zijn pc: A7N8X 2500+Barton @ 3000+).... hem proberen over te clocken maar het lukt echt nie....

Wanneer ik me multiplier op 13.0 zet wordt het zelf een lage snelheid (900 Mhz) en als ik die fsb op 175 Mhz zet dan doet windows het gewoon niet meer.. En onder de 170 veranderd er ook niks... :|

Nu denk ik zelf dat hij gelocked is ofzow... want wanneer ik iets verander zoals de Fsb en MultiPlier gaat hij gewoon niet hoger dan 2800+ :'(

Er zit een goede cooler op Coolermaster X Dream, 2x256Mb DDR 2700 Dual Channel.. meer hoef je toch nie te weten...

:O PLEASE HELP ME :O
I'm going Crazy 8)7

Verwijderd

gebruik ff de search of google ff hier zijn al genoeg topics over geweest

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Welkom op GoT :)
Ik begrijp dat het vervelend is als je wilt overclocken en je komt er niet helemaal uit. Maar omdat dit forum bedoelt is voor mensen met wat meer ervaring stellen we vrij hoge eisen aan een topic. Zo hebben we graag dat mensen eerst zelf even wat onderzoek doen voor ze een vraag hier neerplempen. En als er dan een topic geopend wordt dan is het de bedoeling dat het probleem helder en duidelijk wordt omschreven en dat de topictitel duidelijk is.
Bij het registreren heb je als het goed is de zogenaamde registratievoorwaarden gezien, waarmee je akkoord bent gegaan. Daarin staat ook een verwijzing naar de eisen die we hier aan een topic en aan een gebruiker stellen.
Lees dus even onderstaandje linkjes door en je komt een stuk verder.

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Moderatiepolicy DOC (update 27 maart 2003) *lezen*
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

[ Voor 85% gewijzigd door m-m op 06-08-2003 18:56 ]

Dit topic is gesloten.