Ik kreeg daarstraks een BSOD op mijn WIN XP Pro machine. Stop error 0x0000008e. Nou dat kan gebeuren natuurlijk
Ik netjes gekeken bij de buren (WOS) wat dit zou kunnen zijn. Vervolgens kwam ik netjes in de knowledgebase een artikel tegen dat aangaf dat het installeren van WHQL drivers voor mijn nvidia kaart en de 4in1 drivers van VIA voor mijn andere hardware weleens het een en ander zou kunnen oplossen.
Zo gezegd zo gedaan. Drivers geinstalleerd voor mijn videokaart. Geen probleem uiteraard. Toen naar via voor de 4in1 hyperion drivers. Gedownload.. Dubbelklikken op het setup bestand... Hij begint met het extracten van de setup bestanden en dan...
[...]
[...]
Ehr..
Jah niks dus
Hij start geen installatie of wat dan ook. Barst dacht ik en vervolgens winrar opgestart om handmatig dat ding te extracten en zo de setup te beginnen. Dubbelklik op setup.exe en..... Weer niets 
Nou kan ik alles handmatig gaan installeren maar toch klopt er hier iets niet. Wat zou er verkeerd kunnen zijn? Ik heb al vanaf een andere locatie geprobeerd te downloaden om te kijken of de installatie bestanden eventueel corrupt waren maar helaas. Zelfde probleem
Vervolgens de search gebruikt hier op GoT en de FAQ hier gelezen (en in WOS) zonder resultaat
Waar kan dit probleem zitten?
Specjes:
WinXP Pro SP1 + patches van windowsupdate
IE6XPSP2
MSI KT4 Ultra (MS6590, VIA KT400 chipset)
512MB Samsung DDr PC2700
AMD XP 1800+
Het betreft de VIA Hyperion 4in1 driverset versie 4.48v
En als ik nog wat interessants mis: U vraagt wij draaien
Zo gezegd zo gedaan. Drivers geinstalleerd voor mijn videokaart. Geen probleem uiteraard. Toen naar via voor de 4in1 hyperion drivers. Gedownload.. Dubbelklikken op het setup bestand... Hij begint met het extracten van de setup bestanden en dan...
[...]
[...]
Ehr..
Jah niks dus
Nou kan ik alles handmatig gaan installeren maar toch klopt er hier iets niet. Wat zou er verkeerd kunnen zijn? Ik heb al vanaf een andere locatie geprobeerd te downloaden om te kijken of de installatie bestanden eventueel corrupt waren maar helaas. Zelfde probleem
Vervolgens de search gebruikt hier op GoT en de FAQ hier gelezen (en in WOS) zonder resultaat
Waar kan dit probleem zitten?
Specjes:
WinXP Pro SP1 + patches van windowsupdate
IE6XPSP2
MSI KT4 Ultra (MS6590, VIA KT400 chipset)
512MB Samsung DDr PC2700
AMD XP 1800+
Het betreft de VIA Hyperion 4in1 driverset versie 4.48v
En als ik nog wat interessants mis: U vraagt wij draaien