[win2k]multiple instances starten mbv shortcut key

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:47

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik draai win2k sp4 op mijn workstation.
Voor 2 veelgebruikte programmas (dance client en kopier216 voor utwente kenners)heb ik shortcuts op m'n desktop gemaakt, die op hun beurt weer shortcut key's hebben. Op die manier hoef ik alleen maar op f10 en f11 te rammen om deze proggies op het beeld te toveren. Erg handig.
Nou wil ik soms meerdere instances van die proggies starten, en dat lukt niet m.b.v. de shortcut keys. Dubbelclicken op de shortcuts werkt wel, hij start dan gewoon een nieuwe 'instance'(?) op.
Iemand een win2k tweak om deze handicap te omzeilen?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 14:44

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ken je DreamKeys? Als je op campusnet zit, moet je \\ragnarok er maar es over aanschieten. Hij kan je alles erover vertellen over DreamKeys en de QuickStart plugin ;)

[ Voor 5% gewijzigd door _Thanatos_ op 07-08-2003 02:11 ]

日本!🎌

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
copier wordt meestal gebruikt als je juist niet op campusnet zit ;) M'n PC staat dicht voor alles behalve campusnet, en ADSL/Kabel van de UT is geen campusnet.. Maar niet getreurd, DreamKeys staat nog op http://www.dgdr.com.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:47

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Nexxennium schreef op 07 August 2003 @ 09:29:
copier wordt meestal gebruikt als je juist niet op campusnet zit ;) M'n PC staat dicht voor alles behalve campusnet, en ADSL/Kabel van de UT is geen campusnet.. Maar niet getreurd, DreamKeys staat nog op http://www.dgdr.com.
Ik zit idd niet op campusnet, maar heb kabel @ut. Woon in de 'stad' nl.
Zal dreamkeys eens proberen. Bedankt voor de suggestie.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs