Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

draadloze headset

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb veel topics gezien over draadloze headsets, maar kan ik ook van een normale headset (of alleen microfoon) een draadloze maken? met een walkie talkie ofzo? Ik wil geen IR omdat ik hem overal in huis wil kunnen gebruiken, met radiogolven dus waarschijnlijk. is er iemand die dit eerder heeft geprobeerd? of weet iemand een website ofzo hoe ik het beste te werk kan gaan?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Oh in theorie kan het wel, maar het feit dat je het vraagt betekent wel dat je het toch niet gaat lukken om te doen. Kortom: koop gewoon lekker een draadloze koptelefoon bij de V&D ofzo ;)

Verwijderd

Voorbeeld om je een idee te geven: http://www.xemics.com/doc...hk03_915MHz_userguide.pdf (915MHz / 3~5 meter bereik)

Echter moet je wel rekening houden dat je in Nederland niet zomaar willekeurig mag gaan uitzenden, er zijn specifieke frequenties vrijgegeven binnen strikte normen (frequentie, vermogen, kanaalscheiding, filtering etc). Aankoop van een complete set voorkomt die problemen en is imo een stuk goedkoper.

Dit topic is gesloten.