Site met mijn proxy gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Goedendag,
Ik ben nu al een uurtje aan het zoeken (op forum en google) naar een site die mij kan vertellen met welke proxyserver ik verbind.
Het zit namelijk zo:
Op mijn werk hebben we een pc gekregen die in verbinding staat (adsl-lite) met de de mainservers van de organisatie (winkelketen) en (eigenlijk niet gesplit mag worden vinden zij). Maar aangezien wij Internet voor meerdere doeleinden gebruiken is het handig om ook op andere pc's internet te hebben.
De pc zit compleet dicht getimmerd, ik kan nergens bij: niet in dos-prompt, niet in extra --> internet opties, gewoon nergens bij!

Ik heb traceroute geprobeerd via http://www.nedcomp.nl/visualroute/ maar die geeft geen info over de proxy server waarmee ik connect.

Alvast Bedankt! ;)

BOINC stats

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

probeer www.whatismyip.com eens?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
JvS: Daar was ik al geweest, en das alleen voor ip. ;)
Redje: Superbedankt! ik zal morgen meteen even kijken als ik op mijn werk ben!

BOINC stats

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

BachW schreef op 06 August 2003 @ 17:39:
Op mijn werk hebben we een pc gekregen die in verbinding staat (adsl-lite) met de de mainservers van de organisatie (winkelketen) en (eigenlijk niet gesplit mag worden vinden zij). Maar aangezien wij Internet voor meerdere doeleinden gebruiken is het handig om ook op andere pc's internet te hebben.
Ik lees:

Ik mag niet .. maar wil wel.

Als we nou 'Ik mag niet' eens in het achterhoofd houden. Je mag het niet. Simpel.

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Ben ik ook met je eens, maar we willen alleen maar internetten. We veranderen niets aan instellingen, blijven van de pc af. Omdat er nu al ADSL ligt kunnen we niet nog een lijn ernaast zetten. Kabel hadden we al maar dat is zo sloom als dikke stront door een trechter (Casema, wanadoo).

Normaal zou ik het idd niet doen, maar bij deze wil ik een uitzondering maken.

BOINC stats

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:58

qless

...vraag maar...

Ik zou het niet doen. Dikke kans dat de beveiling op de main server is geregeld op IP basis, en als jij dus die aansluiting gaat delen kunnen alle pc's erbij, ook dus de pc's die niet zijn dichtgetimmerd.

Dus een flinke virus ofzo en jij bent gegarendeerd je baan kwijt!

Website
Vliegende camera's: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Landbased camera's: Canon R6, Canon 5d2
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Start op met de Windows XP cd en start de management-console. Hiermee kan je diverse zaken bekijken.

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
doet tie niet, hij kan niet booten als er een CD in de lade zit.
anyway, tnx voor de tip!

BOINC stats

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Feit is, dat je gewoon probeert een beveiliging te omzeilen. Je hebt die ADSL lijn onder bepaalde voorwaarden gekregen, en als je 'm voor andere dingen wilt gebruiken, moet je het management maar gewoon eens lief aankijken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.