Toon posts:

Downloaden Mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het downloaden van bestanden, ik weet ook niet hoe ik dit moet oplossen dus gooi ik het maar in de groep.

Het gaat om een download button die ik aan klik (net zoals het verstuur bericht zeg maar)
Als ik die aan klik gaat die het bestand direct downloaden (zonder mij te vragen of ik hem ergens anders wil opslaan zoals die bij andere bestanden doet!)
Maar omdat het een zip file is opent die hem meteen en zodra die winzip geopent heeft staat er niets in het bestand.

En zodra ik zoek in Temp files zie ik hem ook niet staan (gezocht op file size, bestandsnaam, dag + tijd van verandering)

Het is een zeer vreemd probleem al zeg ik het zelf.. en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Want de bedoeling is dat ik dus het bestand op een willekeurige plek kan op slaan!!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Rechtermuisknop, opslaan als :P ;)

Maar iig, je kan dit gewoon instellen bij je IE security settings.. als je het over IE hebt dan...

Die staat gewoon op "Zeer laag" oid.

[ Voor 5% gewijzigd door DeMoN op 06-08-2003 17:29 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:05

RUFFNECK

Poentje

Denk je dat je een keertje op iets als "Dit bestand altijd openen" of iets dergelijks heb gedrukt.
Lijkt dit topic een beetje op van jou?: [rml][ WIN XP SP1a IE 6] Download schermpje is weg??[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Het rechter muis kan dus niet DUH!!!

En met andere bestanden kan ik het wel.. het is een button.. die dus een redirect naar het download bestand geeft .. maar aangezien ik eerst een 64 bits sleutel moet ingeven kan ik niet in de bron de link kopieren

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:05

RUFFNECK

Poentje

Maar het gebeurt dus alleen met .zip files??

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ruffneck! het heeft gewerkt er kan een slotje op :)
ik heb overal lopen zoeken in winzip.. maar goed.. met de search kon ik het helaas niet vinden.. bedankt!

PS: ja alleen met zipfiles was dat erg irri!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 17:35 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

En weer verlaat een tevreden klant het pand

*kloink*
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad al vaak zat langs gekomen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif

In Software Algemeen, waar vragen over IE thuis horen, zie het WOS policy bovenaan de topiclijst

Trouwens is
DUH!!!
niet echt netjes tegen mensen die jou proberen te helpen :*

edit:
mooi icon hierboven :+

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 06-08-2003 17:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.