Toon posts:

computer crasht bij video opname

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo,

Ik heb sinds een korte tijd een aiptek pocketcam slim 3000...
Hijs wat dat betreft goed, enkel als ik op live klik zegt hij dat hij hem niet kan connecten.

Daarnaast, als ik een filmpje maak, en sluit de camera op de computer aan, reboot de computer spontaan... Of loopt hij vast en doet niks meer.

Twee systemen getest...
De ene windows xp ... SP1 (volledig up2date iig)..
Andere windows xp ...

asus p4pe / 2.4 ghz /
Een ander asus moederboard, 266.. met amd xp 2000 (is overigens een ramp met dit weer ;))...

Gewoon plaatje schieten en bekijken werkt gewoon goed... Das eigelijk ut enige :(..

* heb search/google gebruikt, maar word niet echt bevredigd 8)7

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is het alleen er aanhangen of als je een transfer aan het doen bent?

Verwijderd

Topicstarter
Walkman schreef op 06 August 2003 @ 17:19:
Is het alleen er aanhangen of als je een transfer aan het doen bent?
Aanhangen, als ik hij dan reboot hangt hij er gewoon aan, maar zodra ik het prog start, reboot hij weer ... ...

Verwijderd

misschien stoort je kabeltje op je moederbord ofzo? ik heb ook wel eens gedonder gehad met een C18 van Agfa, als windows niet in zn humeur is werkt de videofucntie met 3 frames met 2 seconde ofzo :(, maarja snel dat ding verkocht en een degelijke canon a200 powershot gekocht.... ik bedoel wat heb je nou aan een webcam? die 2 minuutjes dat je er bent springt het weer weg...

Verwijderd

Topicstarter
Uhm... Lijkt me vreeemd als het aan een draadje van mijn moederboard ligt, heb hem immers getest, en kan hem evt. ook nog op een k7s5a kunnen testen.. Dat *** ding zou het gewoon moeten doen :(

Heeft niemand anders de aiptec pocket cam sim 3000