Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wind en tempschakelaar zelfbouw

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 07:18
Wel niet veel met een computer te maken maar toch, er zitten hier zoveel pientere jongens die hier vast wel wat op weten.

Ik heb een electrisch zonnescherm en ik zou graag willen dat hij bij een bep. temp dicht ging. maar mocht het nou hard gaan waaien dan moet ie dicht gaan en blijven.

Hoe kan ik dat "goedkoop" maken?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik weet niet precies hoe dat moet maar je zal de wind snelheid moeten gaan meten, dat doorgeven naar de computer en daarna daar een beslissing op laten maken of het scherm open of dicht gaat... Meer iets voor SG dit trouwens

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tsja, topics in Casemodding & Elektronica zullen helaas computergerelateerd moeten zijn en dat is dit helaas niet. Normaalgesproken zou ik dit topic naar Stuffis Generalis verplaatsen maar daar kan je niet in. Daarom doe ik dit topic op slot. Zodra je 50 posts hebt en hier een maand geregistreerd staat kan je echter in SG en dan zou je daar alsnog dit topic weer kunnen openen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door m-m op 06-08-2003 17:22 ]

Dit topic is gesloten.