ik heb een probleem met betrekking tot het gebruik van een asterisk(*) en vraagteken (?) in een invoerveld. Ik heb een formulier gemaakt met een invoerveld dat invoer geeft aan een parameterquery. Nu maakte ik op dit formulier een knop om de query uit te laten voeren en zodoende met de invoer van het invoerveld een uitkomstformulier te genereren. Dit werkte allemaal prima, ook bij het invoeren van data met een * en/of ?.
Nu wilde ik van hetzelfde principe gebruikmaken om het uitkomstenformulier als subformulier weer te geven onder het invoerveld. Ook dit werkt, alleen ik kan nu geen gebruik meer maken van * en ?...
Ik kom er niet uit en heb al een hoop geprobeerd! Misschien weet iemand hier een oplossing voor??
alvast bedankt!!
heb btw ook al de andere topics over parameterqueries gelezen, maar misschien staat het wel ergens anders bij?
Nu wilde ik van hetzelfde principe gebruikmaken om het uitkomstenformulier als subformulier weer te geven onder het invoerveld. Ook dit werkt, alleen ik kan nu geen gebruik meer maken van * en ?...
Ik kom er niet uit en heb al een hoop geprobeerd! Misschien weet iemand hier een oplossing voor??
alvast bedankt!!
heb btw ook al de andere topics over parameterqueries gelezen, maar misschien staat het wel ergens anders bij?
Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!