Ik heb het bios uit mijn XFX GF2MX-400 kaart ge-edit via X-Bios Editor. Met als doel om deze melding bij het opstarten weg te krijgen:
Op de site van XFX is niets te vinden, Google levert ook niks op.
NVFlash heb ik geprobeerd, dit gaf aan dat mijn EEPROM niet compatible was. Ik heb ook al WFflash van Leadtek uitgeprobeerd maar dit werkte ook niet.
De search van GoT leverde alleen dit topic op: klik. Hopende dat ik in het bestand dat daar aangeboden werd een goede flasher zou vinden probeerde ik het te downloaden, maar het staat er niet meer.
Op de flashrom-chip van de kaart staat:
AMIC
A276308AL-70
0223T
M34A7
Heeft iemand misschien een geschikte flasher, misschien van XFX zelf, zodat ik mijn kaart kan flashen?
Zo wil ik die seconden sparen bij het opstarten. Het editen van het bios is perfect gelukt, alleen kan ik geen flashprogramma vinden wat met mijn grafische kaart werkt. Ik kan 't gemodde bios dus niet op mijn grafische kaart flashen. Dit is mij eerder wel gelukt bij mijn andere AOpen GeForce2MX.Geforce 2 MX-400 64 MB
3.11.01.49.00
Copyright...etc.
Op de site van XFX is niets te vinden, Google levert ook niks op.
NVFlash heb ik geprobeerd, dit gaf aan dat mijn EEPROM niet compatible was. Ik heb ook al WFflash van Leadtek uitgeprobeerd maar dit werkte ook niet.
De search van GoT leverde alleen dit topic op: klik. Hopende dat ik in het bestand dat daar aangeboden werd een goede flasher zou vinden probeerde ik het te downloaden, maar het staat er niet meer.
Op de flashrom-chip van de kaart staat:
AMIC
A276308AL-70
0223T
M34A7
Heeft iemand misschien een geschikte flasher, misschien van XFX zelf, zodat ik mijn kaart kan flashen?
edit:
Alsnog informatie over de ROM chip gevonden. Hij is OTPROM (One-time programmable). Flashen kan ik dus vergeten...
Alsnog informatie over de ROM chip gevonden. Hij is OTPROM (One-time programmable). Flashen kan ik dus vergeten...
[ Voor 8% gewijzigd door BèR op 06-08-2003 18:14 ]