[XP] Internet werkt gedeeltelijk niet!?

Pagina: 1
Acties:

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Nou het begon zo!

Ik had 2 dagen gelden een soort internet uitval (Hij werkt maar gedeeltelijk)!
Met gedeeltelijk vbedel ik DC++ Kan alleen uploaden niet downlaoden krijg een ping time-out! Irc Krijg na een paar minuten een ping time-out! (Als ik in meerdere kanalen ben) ! Maar als ik in een kanaal zit duurt het langer! Soms wel een paar uur maar dat is het maximum! Internet Was ook supersloom (IE and Opera)!

Een vriend in oldenzaal had hetzelfde probleem! Hij heeft zijn PC Opnieuw opgestart en ik ook! Die van hem werkte weer prima maar die van mij een beetje beter! IE gaat weer snel maar Opera laadt de sites niet meer goed! En de rest van de problemen zijn er nog! :\

ISP: @Home
Connection: Kabel Breedband
Nog niet alle Updates geinstalleerd! Want heb mijn PC 4 weken gelden geformatteerd! Sindsdien heb ik geen patches geinstalleerd!

Hoop dat jullie me kunnen helpen! _/-\o_ Erg bedankt!

BTW: Ik heb de volgende gedaan: Modem stekker eruit halen en na 15 minuten weer erin doen en PC opstarten! (Alle 4 Lichtjes van de modem branden dat betekent dat er waarschijnlijk niks fout is met het verbinding maar met iets anders! :| Ik heb een beetje bij de services gekeken of er een IP service was uitgeschakled enz.

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
waarom post je dit in software algemeen??
Anyway, het lijkt me handig dat je eerst alle updates installeerd voordat je je af gaat vragen waarom die het niet doet. En ook alle patches en andere upgrades voor je hardware

Verwijderd

Heeft het ergens in die vier weken wel goed gewerkt? Of is het probleem begonnen toen je opnieuw had geïnstalleerd?
Als het zonder updates nooit heeft gewerkt zou dat inderdaad een goede actie kunnen zijn.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

staan je DNS instellingen wel goed. verkrijg je wel het goede ip adres etc.

• serhat
Ip klopt! DNS klopt ook zo te zien!

Heb net alle Updates geinstalleerd nog steeds geen nut! Alleen hij is sloomer geworden en dat is normaal zoals jullie weten!

• serhat
Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 16:16:
Heeft het ergens in die vier weken wel goed gewerkt? Of is het probleem begonnen toen je opnieuw had geïnstalleerd?
Als het zonder updates nooit heeft gewerkt zou dat inderdaad een goede actie kunnen zijn.
Jawel hij werkte wel eerst ZONDER de updates! Hij deed het opeens neit meer 3-4 dagen geleden! En ik was niet de enige! Ik ga ook effe contact opnemen met mijn ISP denk ik! Voor de zekerheid misschien dat er een probleem daar is!
Pagina: 1