Er wordt erg graag gestemd op Opera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 12:49
Opera muziek is populair tegenwoordig... draadje bevat overdreven veel 4 punters... voor zover ik weet is opera geen basketbal + dat je bij basketbal alleen maar 2 en 3 punters kunt halen.

nieuws: Downloadrecord voor Opera-browser

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 01:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik ben er al eens mee bezig geweest maar toen zag ik iets waarvan ik vond dat ik er op moest reageren en nu kan ik daar geen modpunten meer kwijt ;( :+

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Schaaf gepakt en hier en daar wat overtollig materiaal verwijderd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

Tja, je kan bij dergelijke draadjes onmiddelijk een triest overschot aan "ik ben 1337 want ik gebruik ook Opera, dus iedereen die pro-Opera is is ook 1337!" +++ uitdelers tegenkomen :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 01:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

ik heb sterk het vermoeden dat er modderatoren tussen zitten die als ze geen +1 of -1 willen toekennen ze maar een "0 Gemodereerd" toekennen. Dit vanwege het feit dat er eerst nog redelijk wat reacties ongemod waren onderaan en die hebben nu vrijwel allemaal de tag 'Gemodereerd'. Nu staan daar ook 2 reacties van mij tussen en daarom heb ik het dus iets meer in de gaten zitten houden maar volgens mij had ik zo'n soortgelijke actie gisteren ook al eens gezien. Maar dit weet ik dus niet zeker meer.

Klopt het dat deze modactie door een en dezelfde persoon is gedaan of is dit gewoon een kwestie van meerdere personen die toevallig onafhankelijk van elkaar de queue leeg willen gaan lopen maken :?

[ Voor 3% gewijzigd door Dommel op 06-08-2003 18:06 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 12:49
Ik mod bijna nooit gemodereerd... dat is net als in een enquete weet niet of geen mening invullen....

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Pagina: 1