[XP] usb pendrive drive mapping probleem

Pagina: 1
Acties:

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
Ik werk hier in een domein, waar ik standaard als ik inlog al een aantal drive mappings heb (f,g,h) en mijn harddisk heeft 3 partities (c,d,e).

Als ik nu een pendrive in mijn usb stop, dan wil windows hem mappen op de eerst volgende letter na mijn 3e partitie (de f dus), maar dit kan niet omdat ik daar al een mapping van het domein heb.

Onder windows 2000 ging dit altijd wel goed, dan zocht hij naar de 1e vrije drive letter en die nam hij, maar nu moet ik dus eerst de domein mapping disconnecten, en dan refreshen en dan komt hij tevoorschijn onder drive "f".
Ik heb het hier onder meerdere pc's getest en overal de zelfde fout.

In windows XP heb ik ook nergens kunnen vinden dat ik bijv een standaard driveletter kan meegeven aan die usb device zodat ik hem zelf op een andere letter kan zetten :(

Ook met zoeken op GoT en Google heeft me niet geholpen,
wie kan mij verder helpen :?

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Rechtermuis op 'deze computer'-> 'beheren' -> schijfstation -> en daarzo je usb pendrive een andere driveletter megeven

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
Was ff vergeten dat hij daar tussen stond 8)7

Maar ik vind het wel raar dat deze *bug* in XP zit terwijl dit onder win2k gewoon zelf al goed gaat, beetje slordig maar nu ist opgelost :+