[PHP] include %inhoud% van een andere pagina *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:13
Inmiddels in de wereld terecht gekomen die php heet. Al een flink aantal websites bekeken, info gedownload, testbestanden gemaakt enzo maar ik loop nu steeds tegen één iets aan (weet trouwens ook niet of dit kan).

Ik heb nu een pagina welke middels een %%voorbeeld%% content op mijn site zet. Ik wil nu op een hele andere pagina die %%voorbeeld%% ook kunnen laten lezen/zien.

Voorbeeldje (zijn geen echte pagina's overigens):

oude site: home.wanadoo.nl/fred.kitty/content.phtml heeft op de pagina %%voorbeeld%% staan wat er voor zorgt dat, zodra de bezoeker deze pagina opvraagt de bezoeker de content ziet.
Deze content (dus enkel en alleen %%voorbeeld%%) wil ik nu ook op www.fredscorner.nl/ietsanders.phtml of php hebben.
Met include ("http://home.wanadoo.nl/fred.kitty/content.phtml"); kom ik er niet want dan zie ik de hele content.phtml pagina en ik wil dus alleen maar de %%voorbeeld%% van content.phtml hebben.

[help] :| [/help]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[newbie] is geen taal, [php] wel :) Zie wat dat betreft ook de FAQ's :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Als ik het goed begrijp het je een pagina waar %%voorbeeld%% wordt vervangen door een bepaalde tekst en die tekst wil je ook op een andere pagina hebben?

Waar haal je die content uit? Als je die uit een database maakt, kan je gewoon vanaf je 2e site een link maken naar die database.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
curry684 schreef op 06 August 2003 @ 15:12:
[newbie] is geen taal, [php] wel :) Zie wat dat betreft ook de FAQ's :+
Sorry !
Evilbee schreef op 06 August 2003 @ 15:15:
Als ik het goed begrijp het je een pagina waar %%voorbeeld%% wordt vervangen door een bepaalde tekst en die tekst wil je ook op een andere pagina hebben?
Klopt !
Waar haal je die content uit? Als je die uit een database maakt, kan je gewoon vanaf je 2e site een link maken naar die database.
Maar gebruik ik daar dan ook het include commando voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
de pagina openen met fopen, met een regex %%voorbeeld%% filteren en die weergeven. Of snap ik je probleem nu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
Juggernaut schreef op 06 augustus 2003 @ 16:20:
de pagina openen met fopen, met een regex %%voorbeeld%% filteren en die weergeven. Of snap ik je probleem nu niet?
het filteren middels regex lijkt nu het probleem te worden :| .......

[ Voor 14% gewijzigd door TDB op 06-08-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op 06 August 2003 @ 16:25:

Hmm, okee, maar wat heb je nu al? krijg je errors, zo ja wat voor errors? ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TDB schreef op 06 augustus 2003 @ 16:25:
[...]

als je dan even een goed voorbeeld geeft van hoe %%voorbeeld%% er uitziet en een stukje code van hoe je de regex nu hebt dan weet ik zeker dat 1 v.d. regex helden hier d'r wel mee kunnen helpen :)
Pagina: 1